• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Dan heeft het ook niet veel zin dat ik dit nog aanhoud."
    Lachend kijk ik hem aan en haak mijn duimen aan de rand van zijn boxershort.
    "Ligt eraan wat je op dit moment wilt," fluister ik zachtjes in zijn oor terwijl ik mijn heupen zo kanten dat mijn onderlichaam tegen ze zijne duwt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hihihi, kom er net achter dat Michael vandaag 19 is geworden!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Volgens mij heeft hij van Charlotte zijn cadeau wel gekregen? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Pff, en wat voor een cadeau :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dimitry

    Ik kijk hem raar aan na zijn antwoord, dan begrijp ik wie hij bedoelt.
    'Ah geluksvogel!' zeg ik en geef hem een klap op zijn rug.
    'Ik kan nergens slapen...' zeg ik en denk na waar ik heen zou kunnen gaan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    'Jammer voor je' zeg ik tegen Dimitry en denk na. 'Je kan vast wel mee naar André's huis maar dan moet je op de bank in de woon kamer of op de grond in mijn kamer ofzo' en ik prop mijn trainings shirt in mijn tas.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Rajah misschien kan je doen dat hij de volgende dag jarig is?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dimitry

    'Tof man' zeg ik en lach.
    ik wacht tot hij klaar is met inpakken, ik weet niet war die gast woont.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 21:19 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Maybe, maar ik heb niet zo de behoefte om een feest te vieren. Het is nogal onzinnig want we zijn al één week met één dag bezig.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'Kom' zeg ik tegen Dimitry als ik mijn tas heb ingepakt, 'Het is best wel een eindje lopen'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dimitry

    'Kom' zegt Levi als kijk klaar is.
    'Het is best wel een eindje lopen' we lopen naar de ingang en ik krijg mijn spullen terug van mijn vriend.
    Ik bedank het met een stomp, en we lopen naar buiten.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Na een eindeloze lekkere wandeling staan we eindelijk voor de deur bij André. Ik voel in mijn zakken. 'Okay waar is die sleutel?' ik voel nog eens 'Niet grappig!'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dimitry

    na een lange tijd stil lopen staan we voor een huis.
    Levi graait in zijn zakken 'Okay waar is die sleutel?' ik zie zijn gezichts uitdrukking veranderen'Niet grappig!' Ik zucht en kijk om me heen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik haal mijn schouders op en wring een steen uit de grond en loop naar het raam, ik ga recht voor het raam staan en gooi de steen er tegen aan. De steen buigt terug door het Rare soort glas en knalt tegen mijn hoofd aan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dimitry

    Ik zie Levi een steen pakken, hij gooit het tegen het raam maar evenhard komt hij tegen zijn hoofd.
    Ik kan een lach niet onderdrukken, ik loop naar hem toe 'gaat het dude?'
    Zeg ik zo serieus mogelijk.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »