• Hoi lieve Q'ers,

    Het is alweer héél lang geleden dat ik actief ben geweest hier, maar stiekem heb ik het altijd nog een beetje in de gaten gehouden! Dus hoi, hallo, ik ben een (beetje) terug!

    Anyway, om meteen met de deur in huis te vallen; Vroeger schreef ik altijd vol passie verhalen en dit is door een erg lange tijd vanwege studie, een burn out en dergelijke vrij doodgebloed.
    Nu ben ik het schrijven weer langzaam aan het oppakken en vroeg mij af of er andere Q'ers zijn die het leuk vinden om een writers club te starten. Ik zat te denken aan een chat op Discord of misschien Whatsapp, messenger, wat dan ook, waar we gezellig met elkaar kunnen kletsen over de verhalen die we schrijven, tips kunnen geven, elkaars stukken misschien kunnen lezen en dergelijke (maar kan natuurlijk ook over andere dingen).

    Misschien is dit er al en heb ik het over het hoofd gezien of ben ik gewoon te laat, maar merkte onlangs dat ik best wat behoefte heb aan een groepje met dezelfde passie; Schrijven!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Klinkt super fijn!!


    Your Butt is Mine!

    oy dat is wel een goed idee!!


    [ heaven knows ]

    Er is een Q writer's club op Discord, maar die is een beetje dood. Misschien wel een idee om weer wat activiteit te hebben? 😊


    help

    Goed idee indd! Lijkt me leuk!

    Tolkien schreef:
    Er is een Q writer's club op Discord, maar die is een beetje dood. Misschien wel een idee om weer wat activiteit te hebben? 😊


    Oh wat leuk! Ik had geen idee dat dat er al was, zou een goeie zijn!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaaahh goed idee, wees welkom op de Discord! Meer leven in de brouwerij daar is goed:

    Klik :D

    Super leuk te lezen dat je het schrijven weer een beetje begint op te pakken zeg, het is voor mij altijd echt een toevlucht geweest en iets waar ik altijd blij van kan worden, en dat gun ik iedereen (:


    Dramatic

    Olaa, hebben jullie een nieuwe invite link hiervoor? <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Olaa, hebben jullie een nieuwe invite link hiervoor? <3


    Klik!


    help

    Lijkt me leuk!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Exulansis schreef:
    Lijkt me leuk!


    Join the club! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    Join the club! ^^


    I just might! Als ik thuis kom van school werk


    Omnia mutantur, nihil interit

    Exulansis schreef:
    (...)

    I just might! Als ik thuis kom van school werk


    Gezellig! En succes nog even. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'