• Heey,

    Ik doe dus vandaag mee aan ZYL. Ik mocht vanaf half 8 vanmorgen niet meer eten, het is de bedoeling dat ik dat volhoud tot morgenochtend zelfde tijd. Ik hoop dat ik het vol ga houden!
    Als je niet weet wat Zip Your Lip is.
    Heeft een van jullie al wel eens mee gedaan aan ZYL?

    Xo'


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik mocht niet van mijn ouders. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    calm down, ik snap je hoor, maar als er zo'n goed doel bestaat en ze dat willen doen ben ik er niet op tegen.

    Ik ook niet,
    zolang de organisatie écht helpt
    en je sponsergeld ophaalt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij ons heet het zipp it.

    Gothel schreef:
    ik mocht niet van mijn ouders. XD


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou het om 2 redenen niet kunnen doen:
    1. Ik heb intensief werk en schoolwerk. Je hebt eten nodig om een hele dag te werken en je hebt eten nodig om je te kunnen concentreren om te leren. + ik sport en ik heb geen zin om flauw te vallen.
    2. Ik vind eten veel te leuk om het niet te doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gothel schreef:
    ik mocht niet van mijn ouders. XD


    Sinds wanneer luister jij naar je ouders? :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik deed ook vroeger ook altijd mee, met mijn kerk dan. We maakte het altijd erg gezellig. In de nacht sliepen we nooit en keken altijd leuke films.. Dan hadden we nooit in de gaten dat we trek hadden. We mochten water en thee drinken. Ik dronk dan altijd water want thee zonder suiker vond ik niet lekker..

    Ik vond het altijd een leuke actie ook al mocht je dan niet eten maar je doet het wel voor een goed doel.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ohjoh, dat gaat zo snel voorbij. Dat redt je echt wel. Nee, ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan - maar ik heb al wel 's meerdere keren van 24 uur niet gegeten. Hihi, C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Sinds wanneer luister jij naar je ouders? :W


    Trololol, ik was 14 en onschuldig ja. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen


    Life is hard and then we die

    Ik heb al drie jaar meegedaan. Een vriendin van mij organiseert dat bij ons op school c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niet gedaan en ga ik ook nooit doen. Ga mijn eigen gezondheid niet voor zoiets een dagje opgeven x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    bij ons op school was dat ook. Dan mocht je op school slapen enzo. (: Maar ik deed niet mee, want volgende dag gewoon weer school. O_O Maar moet vast leuk zijn ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Bij ons op school doen ze dat ook! Ik wou heel graag meedoen, maar mocht niet van m'n ouders aangezien ik een tijdje terug wat ben afgevallen en ze eerst willen dat ik aankom voor ik zulke dingen mag doen. ^^
    Is het gelukt? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Flemish schreef:
    -.-
    Ik ga mijzelf niet uithongeren voor een goed doel.
    En mocht ik het doen, denk ik niet dat ik er sponsergeld voor zou krijgen.

    Nu ja, véél plezier met niets te eten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,