• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oliver

    Ik keek Tristan grijnzend aan "Uitleg vraag je maar aan je lieve vriendin"

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Mijn ogen werden groot. "Maar- Wat- Hoezo moet ik nu weten hoe ze hier komen ?" vroeg ik verbaasd uit.

    Alex

    "Niet bang Tes, dat is juist 1 van de leuke dingen aan je" zei ik lachend terwijl ik naar haar toe draaide.

    Tes

    Ik keek hem vragend aan. 'Ik vat je nu niet helemaal,' zei ik verward.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oliver

    "misschien het ons plan was" lachte ik
    "Na we vonden dat je er noogal gebroken uitzag na het telefoongesprek dus hebben we gezorgd dat ze vandaag al konden komen tot einde van de week. Alles is geregeld alleen nog niet bij wie ze van op de kamer slapen. Maar ik denk bij jullie aangezien mijn kamergenoot van niets weet" zei ik en liep weg voor iemand wat kon zeggen ""Tot straks" riep ik nog


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Verbaasd bleef ik achter en keek Oliver aan. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en liet alles bezinken. "Ja Tristan, je bed wordt krap als er nog 2 bij moeten" zei ik grijnsend.

    Tristan

    "Desnood zoek jij een andere kamer misschien gezellig bij mister water" lachte ik en keek Summer en James aan "zullen we naar binnen gaan?" vroeg ik en "Ja" riepen ze vrolijk. Ik liep naar Amery en sloeg een arm om haar heen "Ga je ook mee darling?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Dat je af en toe raar bent is niet erg, helemaal niet zelfs" zei ik. Ik stond op en rekte me even uit.

    Amery

    Zachtjes lachte ik en rolde met mijn ogen. "Nee hoor, ik verkies buiten in de kou staan zonder jou" zei ik sarcastisch.

    Tristan

    "Oke als je dat liever hebt" lachte ik en liep samen met Summer en James weer naar binnen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik haalde mijn schouders op en liep door naar het hoofdgebouw. Hij wou vast wel wat tijd met zijn broer en zus, of zoiets. Geen idee eigenlijk. Ik ging achter de piano zitten en liet mijn vingers over de toetsen gaan. Ik had werkelijk geen idee wat ik moest spelen.

    Teske

    'O, oké,' zei ik en ik keek hoe hij zich uitrekte. Ik glimlachte. 'Je bent knap,' zei ik zachtjes. Ik stond op en ging voor hem staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik keek even verbaasd en ging dan met mijn handen naar haar wangen. "Wat ben jij dan ?" vroeg ik serieus.

    Tristan

    We liepen onze kamer en gooide daar de koffers neer "Hebben jullie Amery gezien?" vroeg aangezien ik wist dat ze het sarcastisch bedoelde". "Nee" zei James. "Die komt zo dan wel weer" lachte ik "Wat willen jullie doen?"
    Summer lachte en pakte mijn gitaar en gaf hem aan me. Ik lachte en begon zacht te spelen terwijl ze voor me gingen zitten. True Colors was her eerst wat in me opkwam. Nu maar hopen dat Amery snel komt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske

    Ik haalde mijn schouders op en keek hem aan. 'Een meisje met geluk?' vroeg ik zachtjes en sloot mijn armen om hem heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Een eigen mening dus ?" mompelde ik zachtjes. Ik drukte haar zachtjes tegen me aan en liet mijn hoofd op haar kruin liggen. "Tja, jij noemt het geluk hebben, maar misschien heb ik wel gewoon geluk".