• Good evening, my dear anime fellows,

    Ik zoek een anime, aangezien ik met Fairy Tail niet verder wil (omdat ik wil wachten tot er meer episodes zijn, zodat ik alles in één keer kan zien) en ik niet altijd zin heb in One Piece. Je raadt al een beetje wat voor soort anime ik zoek; shonen.
    Maar ook aan shonen zitten bij mij een paar hele belangrijke eisen. ^.^

    × Er moeten leuke jongens in zitten ~ iknooooow, maar ik hou van fangirlen. Ik zoek jongens zoals Natsu, Gray, Gilbert, Break (fairy tail en pandora hearts). That kind of boys.
    × Er moet actie in de shonen zitten en de meiden moeten niet irritant zijn ;3
    × Er moet humor in zitten, zoals in One Piece.
    × Het maakt niet uit hoeveel episodes er al zijn

    anime die ik al heb gezien:
    One Piece
    fruits basket
    Ouran high school host club
    Fairy Tail
    zero no tsukaima
    death note
    ghost hunt
    special A
    Shugo Chara
    vampire knight
    angel beats
    toradora
    Itazura na kiss
    pretear
    Tokyo mew mew
    Kaichou wa maid-sama
    Totorro
    Pandora Hearts
    pokémon
    clannad
    spiral suiri no kizura
    Melancholy of Haruhi Suzumiya
    shakugan no shana
    Air gear
    ao no exorcist
    Hiiro no kakera
    Yamato Nadeshiko Shichi Henge
    Sword Art Online
    Inuyasha

    Dus. Wie kan mij helpen?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 20:09 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb wel iets voor je, maar dat is niet echt een anime waar een verhaallijn in zit. Hetalia. Wat er wél in zit:
    - Leuke jongens waar je eeuwig over door kunt fangirlen
    - Humor

    En de afleveringen duren maar 5 minuten dus die heb je zo gekeken (ook al zijn het wel 100 afleveringen en is het 5de seizoen nu bezig)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Volgens mij heb ik dit al vaker gedaan, maar ik raad je Tsubasa Chronicle aan. Je moet er misschien even doorheen komen, maar hij is zooooo awesome! Wel heb je hier hetzelfde als bij Pandora Hearts: wil je weten hoe het verhaal eindigt, dan moet je de manga lezen na de anime. Maar hij is awesome! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hory shet. Jij hebt al een hele waslijst afgewerkt.

    Fullmetal Alchemist
    Fullmetal Alchemist Brotherhood
    Accel World
    K
    Soul Eater
    Magi
    Hunter x Hunter
    Dragonball Z
    Mirai Nikki
    Deadman Wonderland
    Durarara!!
    Black Lagoon
    Hidan no Aria
    Korewa Zombie Desuka?
    Ben-to
    Katekyo Hitman Reborn!
    Shiki
    Heroman
    Gintama
    07 Ghost

    Ik weet trouwens niet zeker of Black Lagoon, Hidan no Aria en Shiki shounen zijn.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 22:03 ]

    Kuroshitsuji? (:
    Die schoot bij mij als eerste te binnen.
    Ik ga later nog wel een lijst maken ;D er zitten namelijk een boel dingen in jou lijst die ik ook heb gezien ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    Kuroshitsuji? (:
    Die schoot bij mij als eerste te binnen.
    Ik ga later nog wel een lijst maken ;D er zitten namelijk een boel dingen in jou lijst die ik ook heb gezien ;d.

    O, tuurlijk. Ja die ook! Die is ook leuk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kuroshitsuji
    Gintama(meer dan 200 episodes ,maar heel erg grappig
    Meer weet .ik even niet,want die heb je al gekeken :3


    Shoganai i ne~

    Om maar even heel makkelijk te doen: Naruto en Dragonball Z. DBZ is de godfather of anime. Wat leuke jongens betreft... Trunks! En Saske.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 23:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cuticle Tantei inaba (deze is nog bezig met uitzenden 10 van 12 al uit)
    Gosick (24 afleveringen)
    Kimi ni Todoke (Niet echt ee Shonen maar wel leuke jongens. Verder heeft het 2 sezoenen)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    xSlagroomx schreef:
    Cuticle Tantei inaba (deze is nog bezig met uitzenden 10 van 12 al uit)
    Gosick (24 afleveringen)
    Kimi ni Todoke (Niet echt ee Shonen maar wel leuke jongens. Verder heeft het 2 sezoenen)


    Gosick is ook leuk ja. Maar eerlijk gezegd betwijfel ik het of dat een shonen anime is, volgens mij niet echt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    -Ik voel me dom.-
    Wat is 'Shonen'??


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    -Ik voel me dom.-
    Wat is 'Shonen'??

    Anime waar de jongen zeg maar de hoofdpersoon is ;D -als ik het goed heb onthouden-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)
    Anime waar de jongen zeg maar de hoofdpersoon is ;D -als ik het goed heb onthouden-


    Niet per se. Shonen wordt beschouwd als anime voor jongens, de tegenhanger is shojo; voor meisjes.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Niet per se. Shonen wordt beschouwd als anime voor jongens, de tegenhanger is shojo; voor meisjes.

    Mag ook xd ik wist dat het iets met jongens was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    (...)
    Mag ook xd ik wist dat het iets met jongens was..


    Ik vind het eigenlijk ook maar een rare naam, alsof iedere shonen anime alleen door jongens wordt gekeken en de shojo animes alleen door meisjes.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind het eigenlijk ook maar een rare naam, alsof iedere shonen anime alleen door jongens wordt gekeken en de shojo animes alleen door meisjes.

    echt hea.. stiekem kijk ik meer shonen dan shojo.. misschien dat er 2 of 3 shojo tussen staan xD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you