• Oeh, voor het eerst sinds tijden weer op quizlet
    Ziet er nog hetzelfde uit maar vast veel nieuwe gezichten (:

    Dus hallo allemaal (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Barnabas schreef:
    Ja, ik herken jou nog wel.
    Mijn geheugen laat mij nooit in de steek. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, dat plaatje en die naam ken ik wel :3


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Ja, ik herken jou nog wel.
    Mijn geheugen laat mij nooit in de steek. :Y)


    Jup jou ken ik ook nog (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Voiceless schreef:
    Hee, jou ken ik volgens mij wel. Van die rellen. Kan dat? (krul)


    Kan kloppen ;)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Maar wie waren dat nouuuu?

    Van het vroegere quizlet :'D -jaar geleden ofzo?- Goede tijd :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)
    Van het vroegere quizlet :'D -jaar geleden ofzo?- Goede tijd :'D


    Good old times, geweldig al die rellen haha, heerlijk ik spendeerde heel wat uren achter mijn computer tot laat in de nacht, dan werd het leuk als de mods er niet waren :9~


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Good old times, geweldig al die rellen haha, heerlijk ik spendeerde heel wat uren achter mijn computer tot laat in de nacht, dan werd het leuk als de mods er niet waren :9~

    Haha, ik kan me herinneren dat ik stiekem achter een laptop zat of achter mijn pc en elke keer het beeldscherm uit deed als er iemand op de gang was.
    Klein vraagje: hoe lang ben je weg geweest :'D? *nieuwsgierig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hallo =)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MisaAmane schreef:
    (...)
    Haha, ik kan me herinneren dat ik stiekem achter een laptop zat of achter mijn pc en elke keer het beeldscherm uit deed als er iemand op de gang was.
    Klein vraagje: hoe lang ben je weg geweest :'D? *nieuwsgierig*


    Oeh, af en toe wel eens snel online geweest maar echt actief.. Zeker sinds september niet meer
    Wel leuk dat ik enkelen nog ken, maar wel veel nieuwen en meer mensen.. Zijn er nu 500 nog wat online, ik ken de tijden dat 250 veel was haha


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Oeh, af en toe wel eens snel online geweest maar echt actief.. Zeker sinds september niet meer
    Wel leuk dat ik enkelen nog ken, maar wel veel nieuwen en meer mensen.. Zijn er nu 500 nog wat online, ik ken de tijden dat 250 veel was haha

    De 800 online is een keer geweest. o.o En dat vond ik veel :'D
    Jammer dat veel mensjes die al lang op Q zaten weg zijn. Ik zit nu hier bijna 2 jaar -Damm tijd gaat te snel- Maar als er iemand terug komt herken ik dat vaak :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)
    De 800 online is een keer geweest. o.o En dat vond ik veel :'D
    Jammer dat veel mensjes die al lang op Q zaten weg zijn. Ik zit nu hier bijna 2 jaar -Damm tijd gaat te snel- Maar als er iemand terug komt herken ik dat vaak :3


    25 maart is deze dame hier twee jaar op quizlet haha (:
    Jaa, ik vind het leuk om mensen zo weer terug te zien. Maar via de rellen kende ik toen zoveel mensen die telkens gingen stoken en weet ik veel wat en dat was wel grappig opzich niet voor de mods
    Zelfs de mods zijn onbekend voor mij sommigen o.o


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    25 maart is deze dame hier twee jaar op quizlet haha (:
    Jaa, ik vind het leuk om mensen zo weer terug te zien. Maar via de rellen kende ik toen zoveel mensen die telkens gingen stoken en weet ik veel wat en dat was wel grappig opzich niet voor de mods
    Zelfs de mods zijn onbekend voor mij sommigen o.o

    We kregen nieuwe mods :Y) er waren namelijk te weinig, want sommige waren er meegestopt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stray schreef:
    (...)

    25 maart is deze dame hier twee jaar op quizlet haha (:
    Jaa, ik vind het leuk om mensen zo weer terug te zien. Maar via de rellen kende ik toen zoveel mensen die telkens gingen stoken en weet ik veel wat en dat was wel grappig opzich niet voor de mods
    Zelfs de mods zijn onbekend voor mij sommigen o.o

    We kregen nieuwe mods :Y) er waren namelijk te weinig, want sommige waren er mee gestopt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)
    We kregen nieuwe mods :Y) er waren namelijk te weinig, want sommige waren er mee gestopt


    Jaa, ik ging net kijken ik kennen pukkelxding nog en krullieees, veel verder kom ik niet haha en is de eigenaar nog wel steeds hetzelfde? Uhm Rutger was het!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Jaa, ik ging net kijken ik kennen pukkelxding nog en krullieees, veel verder kom ik niet haha en is de eigenaar nog wel steeds hetzelfde? Uhm Rutger was het!

    Als die niet meer de eigenaar was, dan was er elke dag een 'we miss Rutger'Topic :'D
    En je hebt wat hypes -als ik het goed spel- gemist. Zoals MLP :9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor