• Oeh, voor het eerst sinds tijden weer op quizlet
    Ziet er nog hetzelfde uit maar vast veel nieuwe gezichten (:

    Dus hallo allemaal (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    MisaAmane schreef:
    (...)
    Als die niet meer de eigenaar was, dan was er elke dag een 'we miss Rutger'Topic :'D
    En je hebt wat hypes -als ik het goed spel- gemist. Zoals MLP :9~


    Ik ging weg bij de.. 1D/Justin Bieber hype de tokio hotel en twilight hypes waren toen alweer geweest haha, Ohneee de pony hype op het forum, daarna ging ik haha, wat is MLP en welke heb ik gemist?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Ik ging weg bij de.. 1D/Justin Bieber hype de tokio hotel en twilight hypes waren toen alweer geweest haha, Ohneee de pony hype op het forum, daarna ging ik haha, wat is MLP en welke heb ik gemist?

    My Little Pony -Verslavend-:Y). Mijn vorige Username RainbowDay was stiekem een pony, maar de 1D hype was wel erg irritant. Zo zaten de top stories en quizzen -en nu soms nog steeds- vol met 1D, maar de Twilight/Harry Potter hype is weg ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Damm Dubbelpost D:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 18:58 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)
    My Little Pony -Verslavend-:Y). Mijn vorige Username RainbowDay was stiekem een pony, maar de 1D hype was wel erg irritant. Zo zaten de top stories en quizzen -en nu soms nog steeds- vol met 1D, maar de Twilight/Harry Potter hype is weg ;3


    Oooh MLP haha die heb ik half gemist ja. Pony trony topics waren toen helemaal in (:
    Jaa, alles stond van met 1D, echt niet normaal, maar dat staat de top vijf nu ook trouwens


    Don't dream your life, but live your dream!