• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Iral

    'Kom maar op dan,' zegt de jongen - Zefli, heet hij - waarna een schamper lachje volgt.
    'Beter eten we ons nu gewoon vol totdat de spelen beginnen,' zegt Dhelia. 'Niet dat ik het ga overleven, maar het is goed om met een extra vetlaag de arena in te gaan.'
    Ze glimlacht, en dan slaat ze haar ogen naar beneden.
    Ik leun iets achterover op mijn stoel en gaap lichtjes. Ja, ik ben ook wel toe aan een stevige hap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Na een heel topic gemist te hebben: waar en hoe kan ik inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Narissa schreef:
    [Na een heel topic gemist te hebben: waar en hoe kan ik inspringen?]


    [ehm, de reaping is al geweest en nu zit iedereen in de trein. De meesten zitten in de gezamenlijke coupé dus daar kan je gewoon heen gaan als je wilt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Narissa schreef:
    [Na een heel topic gemist te hebben: waar en hoe kan ik inspringen?]


    De reaping is geweest, afscheid met familie is genomen en nu zitten de meeste in de gezamenlijke coupé te praten, te wachten op het avondmaal etc. (: x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillana

    Ik keek even naar al het eten, en besloot om toch maar met wat fruit te beginnen. Ik schepte wat fruit op mijn bord, en begon te eten. Ik zucht, ik zou wat meer moeten eten maarja.


    El Diablo.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    Het diner was inmiddels geserveerd, maar ik had niet veel zin om op te staan. Daarbij had ik ook geen honger. Sommige tributen vielen meteen aan, maar die kregen dan ook niet genoeg eten in hun eigen district. Te arm om het te betalen, te laf en zwak om het te stelen. En dus bleef ik van een afstandje kijken.

    Thomin O. Ryegrass-Fly ~ District 6

    Langzamerhand begon de morphling uit te werken en kwam ik uit mijn verdoofde toestand. Ik zat in een kamer vol mensen en voelde me allesbehalve op mijn gemak. Vandaar dat ik in een hoekje ging staan en mezelf probeerde te laten versmelten met de muur. Ik miste mijn ouders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jillana

    Toen ik uiteindelijk rustig mijn fruit had opgegeten, liep ik van de eettafel weg. Ik ging bij Jaytem zitten. 'Of ze zijn te arm om te kopen, of te zwak om te stelen want die gasten vreten als varkens' zucht ik geïrriteerd.


    El Diablo.

    [Zullen we niet even wachten op de mensen die niet online zijn, voordat we gaan eten? Is wel zo leuk voor ze, anders kunnen ze dat niet meer meespelen...]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    "Precies wat ik ook dacht," grijnsde ik naar Jillana. "Wat moet het toch vreselijk zijn, om geen voedsel te hebben. Maar goed, dat kunnen wij ons toch niet voorstellen, haha," lach ik daarna.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jillana

    'Leven het woneen in een rijk district' grijns ik. 'En het rijke gedeelte' grinnik ik daarna. Ik heb een mooi leven, ik geef het toe. En ik doe er ALLES aan om weer terug te mogen.


    El Diablo.

    [Ik ga slapen, heb morgen een belangrijke wedstrijd dus ik ga vroeg slapen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Kunnen we beter niet even rustig aan doen? Zodat de andere ook de kans hebben om te reageren, voordat we al in het Capitool / slaapkamers beland zijn?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Doe inderdaad maar rustig aan. Ik denk dat we morgen wel aan kunnen komen.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!


    " style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    het werkt niet (huil)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 15:53 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Girly23July schreef:


    " style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    Ik zie niets?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.