• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dhelia - District 7
    Achter me merk ik dat het eten geserveerd is. Ik kijk even naar Sanri, daarna naar Zefli en als laatste wendt ik me tot Iral.
    "Zullen we?" vraag ik beleefd. Als ze niet wouden, ging ik alleen. Het maakte me niet veel uit eigenlijk. Ik zou me toch wel vol eten, misschien wat beschaafder dan normaal, maar ik zou eten tot ik buikpijn zou hebben en groen zou zien. Ik kijk even naar de tafel en zie dan de beroeps staan. Ze kijken met afgunst naar de uitgemergelde tributen uit de andere districten, grijnzen wat en rollen met hun ogen.
    "Ik kan hun echt niet uitstaan." mompel ik, alsof ze denken dat ze zoveel beter zijn dan ons.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    { ik zie net dat mijn rol erbij staat, maar ik sta niet in het rollen topic. Volgens mij had ik hem nog helemaal niet ingevuld :x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [@ Appelstroop; snel invullen dan!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    [@ Appelstroop; snel invullen dan!]



    { Ben al bezig, gehehe. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Zefli

    Ik wend mijn blik af wanneer Dhelia naar me kijkt, anders komt er geheid onheil van.
    "Zullen we?" hoor ik haar vragen. Ik knik terwijl ik mijn blik op Sanri gericht houd. Het feit dat ik Dhelia ook nog eens aardig vind, maakt het alleen maar erger. Ik kan het niet laten vanuit mijn ooghoeken even te kijken. Als ik haar blik volg kom ik bij de careers uit. Rotjongeren.
    "Ik kan hun echt niet uitstaan," mompelt Dhelia.
    "Welkom bij de club," mompel ik op mijn beurt.
    Ik kan me al voorstellen hoe ik mijn handen rond hun dikke nekken hou en de lucht eruit pers. Ik schrik van mijn eigen gedachten. Ik ben helemaal geen moordlustig persoon, waarom denk ik dan zo? Omdat het moet, in de Arena.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    Ik haal mijn schouders op.
    'Mij best, al eis ik dan wel dat we niet naast die arrogante careers gaan zitten,' grijns ik.
    Ik kijk even van Dhelia naar Zefli en bedenk dat het wel wat zou kunnen worden tussen die twee. Niet ontzettend handig, maar het Capitol zou er van smullen. Want waar zou die jongen nou voor kiezen, voor de liefde of voor familie? Nee, niet aan denken. Waarschijnlijk worden we toch bondgenoten met zijn vieren en moeten we elkaar beschermen. En ik verwacht dat dat een hele lastige opgave zal gaan worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dhelia
    "Welkom bij de club," antwoordt Zefli terug.
    "Mij best, al eis ik dan wel dat we niet naast die arrogante careers gaan zitten," Ik knik even en glimlach.
    "Echt, weet je. Ik zou dit niet mogen zeggen, omdat ik me dan verlaag tot hun niveau." Ik haal mijn schouders op en loop naar de eettafel toe. "Ach, weet je, het maakt me eigenlijk helemaal niets uit." Ik kijk even naar de keurig op rij gezette borden.
    "Dat meisje uit twee is voor mij." En meteen heb ik spijt van mijn woorden. Hoe laag ik was geworden als persoon, alleen omdat het Capitool de entertainment er van in zag.

    [Tekst aangepast.]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 15:48 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    { klaar :a }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    { waar is iedereen ongeveer? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jillana

    Ik grinnik, tuurlijk ik ben voor haar. 'Mocht je willen!' roep ik naar haar, en geef er nog een bitchy grijns achteraan. Volgens mij is het nu best duidelijk wie er het eerst word vermoord door mij.


    El Diablo.

    Zefli

    "Echt, weet je. Ik zou dit niet mogen zeggen, omdat ik me dan verlaag tot hun niveau. Ach, weet je, het maakt me eigenlijk helemaal niets uit. Dat meisje uit twee is voor mij," zegt Dhelia.
    Ik kan het niet laten Dhelia nu toch aan te kijken. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Echt waar? Daar wil ik wel om vechten hoor," grinnik ik.
    Iets in me zegt dat we er maar beter grapjes kunnen over maken dan onze laatste dagen van levenszekerheid te zitten mokken en pruilen om iets dat we toch niet kunnen vermijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat zíj,'-ik knik even naar het meisje uit twee-'er als eerste uit moet,' zucht ik.
    Wat een vreselijk arrogant rotkind. Alleen maar omdat ze uit een rijk district komt denkt ze dat ze de hele wereld is. Ik besluit dat ik haar zo spoedig mogelijk uit die droom ga helpen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dhelia
    "Echt waar? Daar wil ik wel om vechten hoor," Zefli grinnikt even, ik kijk hem uitdagend aan en laat me dan op een eetstoel vallen. Mijn maag begint automatisch te rammelen als ik al het eten voor me zie.
    "Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat zij er als eerste uit moet." Ondertussen wijst ze op dat kind.
    "Ik hoef er echt niet om te vechten, Zefli. Ten eerste sta jij nog niet op mijn lijstje die ik graag wil verwonden óf vermoorden en ten tweede, ik zou het ook maar al te graag met meerdere doen. Zolang het kanonschot van haar maar als eerste afgaat." Ondertussen raap ik mijn vork en mes bij elkaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Appelstroop schreef:
    { waar is iedereen ongeveer? }


    Ik wil inspringen ;x


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Zefli

    "Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat zíj er als eerste uit moet," zucht Sanri met een blik op het careerskreng.
    "Ik hoef er echt niet om te vechten, Zefli. Ten eerste sta jij nog niet op mijn lijstje die ik graag wil verwonden óf vermoorden en ten tweede, ik zou het ook maar al te graag met meerdere doen. Zolang het kanonschot van haar maar als eerste afgaat," hoor ik Dhelia zeggen.
    Ik sla mijn ogen neer en denk even na.
    "Met vier tegen vier careers, dat halen we nooit," zeg ik nuchter. En toch wil ik hier niet nog meer mensen bij betrekken. "Niet zonder dat er iemand sneuvelt die we er liever nog even bij houden."
    Subtiel geef ik toe aan een bondgenootschap.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.