• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Natuurlijk niet. Als ik dat dacht, had ik nooit ja gezegd, toch?' zegt ze, nadat ze is uitgehoest.
    'En als ik niet hetzelfde van jou dacht, had ik je toch nooit gevraagd?' zeg ik grijnzend.
    Eigenlijk geldt dat ook voor Iral, en die is misschien wel slimmer door geen vrienden te maken die je later toch moet vermoorden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zefli

    Ik zit een beetje weg te dromen tot ik plots iemand hoor hoesten. Geschrokken kijk ik op en dat gevoel vermenigvuldigt zich wanneer ik Dhelia met een rood hoofd zie zitten. Mijn blik glijdt tussen Sanri en het andere meisje die hun gesprek verder zetten.
    Wat heb ik mezelf toch op de hals gehaald.
    "Kan ik je zo meteen even spreken in ons coupé?" vraag ik aan beide meisjes tegelijk.
    Ik zal vast wel vreemd overkomen, gezien de meeste dingen die ik zeg direct afgeleid zijn van mijn gedachten en niet met het gesprek te maken hebben. Ik kan het niet helpen, zo ben ik gewoon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bethleen - district 6
    Ik staarde naar mijn bord en hoewel dit zo'n beetje de lekkerste maaltijd was die ik ooit had gehad, was het moeilijk om er van te genieten. Af en toe keek ik naar Sage, die mijn blik niet beantwoordde. Toen keek ik naar Thomin, naast me. Hoe zwaar moest hij het hebben, hij was ook nog eens net afgekickt.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Roane schreef:
    Zefli

    Ik zit een beetje weg te dromen tot ik plots iemand hoor hoesten. Geschrokken kijk ik op en dat gevoel vermenigvuldigt zich wanneer ik Dhelia met een rood hoofd zie zitten. Mijn blik glijdt tussen Sanri en het andere meisje die hun gesprek verder zetten.
    Wat heb ik mezelf toch op de hals gehaald.
    "Kan ik je zo meteen even spreken in ons coupé?" vraag ik aan beide meisjes tegelijk.
    Ik zal vast wel vreemd overkomen, gezien de meeste dingen die ik zeg direct afgeleid zijn van mijn gedachten en niet met het gesprek te maken hebben. Ik kan het niet helpen, zo ben ik gewoon.


    Dhelia
    "Kan ik je zo meteen even spreken in ons coupé?" Ik kijk Zefli even vreemd aan en twijfel, maar knik dan.
    "Maar natuurlijk." Ik glijd even met mijn hand langs mijn hals, waar een branderig gevoel van al het hoesten opsteekt. Snel drink ik mijn glas met water leeg en wrijf tevreden over mijn buik. Het was in tijden geleden dat ik zo goed gegeten had.
    "Nu of straks?" vraag ik nieuwsgierig. We hadden nog veel te bespreken, maar ik vroeg me echt af wat hij te vertellen had.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zefli

    "Maar natuurlijk," antwoordt Dhelia. Mijn ogen volgen haar hand die langs haar slanke hals gaat. Ik klem mijn kaken op elkaar en richt mijn ogen naar beneden. Met mijn vork begin ik lukraak wat in mijn eten te prikken. Ik heb nog geen hap achter de kiezen.
    "Nu of straks?" hoor ik haar zachte stem.
    Ik heb oordopjes nodig. En een blinddoek.
    "Straks," antwoord ik zonder op te kijken.
    Als we ons bondgenootschap echt willen volhouden, dan hebben we een tactiek nodig. Dan moeten we rekening houden met ieders kunnen en kennen en dat tot het maximum uitspelen. Anders gaan we er één voor één aan door de hand van de careers.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [mensen, ik ben tot donderdagmiddag/avond in Duitsland, dus ga ik even niet reageren]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dhelia
    Ik kijk toe hoe Zefli zijn ogen naar mijn hals glijden, tenminste, dat neem ik aan en hoop ik ergens ook. Niet dat hij nog iets verder kijkt. Mijn jurkje mocht dan wel niet heel erg laag uitgesneden zijn, maar het maakte me onzeker. Hierna slaat hij zijn ogen zonder zeggen naar beneden.
    "Straks," zegt hij terug, met zijn ogen op zijn bord gericht. Ik glimlach tevreden en schenk nog wat drinken voor mezelf in.
    "Doe maar rustig aan." Verzeker ik hem en ga verder, "we hebben nog alle tijd denk ik en je moet aansterken voor de arena. Jij ook, Sanri."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aminia~District 1
    Ik begin me lichtelijk te irriteren aan het gedrag van Jaymen en Jillana dus ik besluit weer naar Leanry te gaan. 'Ben ik weer,' zeg ik tegen hem als ik naast hem ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leanry - District 3
    "Ben ik weer." Ik schrik me kapot als Aminia ineens naast me zit. Blijkbaar was ik zo in gedachten verzonken dat ik haar niet aan had zien komen.
    "Ja, dat ben je inderdaad," zei ik. "Hoi."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    Ik lach zachtjes als ik zie dat Leanry schrikt. 'Ja, dat ben je inderdaad. Hoi'. Ik ga even met mijn hand door mijn haar waarna ik Leanry aankijk. 'Schrok je erg?' vraag ik grinnikend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heeft er iemand zin om met de arrogant Jaytem of met de verlegen Thomin te kletsen? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Colorblind schreef:
    [mensen, ik ben tot donderdagmiddag/avond in Duitsland, dus ga ik even niet reageren]


    [Oh, leuk! Veel plezier in Duitsland dan *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Tyson is wel vrij? Maar ik kan absoluut niet volgen :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Sorry, maar ik schrijf me uit de RPG. Ik heb het een beetje druk met school en totaal geen tijd gehad om überhaupt nog wat te schrijven. Veel plezier veder in de RPG!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [@Narissa, nee ik volg ook nog vrij weinig van deze RPG, maar ja. En Tyson? Uit welk District komt hij? Is ie Beroeps? Dan weet ik wie ik erop af kan sturen :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen