• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik trek een wenkbrauw op.
    "Laat hem gewoon even met rust, hij is al zo onrustig." Zeg ik en kijk Cassie aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Ik wil gewoon even met hem praten. Om het hem uit te leggen,' zeg ik tegen Celeste. Mooi niet dat ik me weg laat jagen door haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    "Dat hoeft niet, want Luca was al bij hem geweest, dat hoorde ik toevallig."
    Zeg ik.
    Eigenlijk heb ik me er op gefocust tijdens het uitpakken van mijn koffers, met mijn deur op een kiertje zodat ik het hoorde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Ja, echt "toevallig" dat je dat hoorde,' zeg ik sarcastisch.
    'En ik weet dat Luca met hem heeft gepraat maar ik wil ook nog met hem praten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Ik rol met mijn ogen.
    "Okee..." Zeg ik met een zucht.
    "Echt, als ik een ding hoor dat me niet bevalt, krijg je met mij te maken." Zeg ik tegen Cassie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'No offence Celeste, maar het is al ingewikkeld genoeg zonder dat jij je er mee bedoelt en je hebt er ook helemaal niks mee te maken dus je kan je er beter buiten houden,' zeg ik botter dan dat ik eigenlijk bedoel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    "Zoo, lekker explosief." Zeg ik met een arrogante grijns.
    En kijk Cassie aan.

    [Ik ga fkes eten. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik kijk Celeste met opgetrokken wenkbrauwen aan.
    'Hou jij er nou maar gewoon buiten,' zucht ik.

    [okee, eet smakelijk (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    "Ja hallo, het is mijn neef, ik kom tenminste voor hem op." Zeg ik met een scheve-arrogante-lach.

    [Of dat een woord is, idk.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oooeh bitchfight! Haha wij zijn nu pas wakker, we moeten nog even eten nog wat dingen. Rond 4 uur moeten we weer weg en dan ben ik er pas weer rond 11 uur of eerder als ik online kan komen in de trein.]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:34 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik zeg ook niet, dat je niet voor hem op mag komen maar nu is niet echt het goede moment want je hebt er niks mee te maken,' zeg ik tegen Celeste. Ze moet die arrogante lach eens van haar gezicht halen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    "Ik heb er genoeg mee te maken, want ik weet alles, wat er gebeurd. En hoe een slet je bent om even lekker de jongen waar Damon verlieft op is af te lebberen, recht voor zijn neus!" Zeg ik en zet een stap naar voor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Één je kent me niet eens dus waag het niet om me een slet te noemen. Twéé, ik weet dat Damon Luca leuk vindt maar ik dacht er gewoon niet bij na. Het gebeurde gewoon.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Ik kijk haar aan en rol met mijn ogen en geef haar een zetje.
    "Oeps, ik dacht er niet bij na, het gebeurde gewoon." Zeg ik met een imiterend stemmetje.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen en geef haar en zetje terug.
    'Alsof jij nooit dingen doet waarbij je niet bij nadenkt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered