• Het is niet vergelijkbaar wat beter is, of zo. Het is een mening, voor iedereen anders. Natuurlijk is een discussie soms leuk, maar op ik heb op een site gezeten en daar hadden de ruzies echt toppunten bereikt, lord, dat was echt heel erg. Ik schaam me dan wel hoor, ik doe er dan wel niet aan mee, maar dat we op internet niet eens normaal kunnen doen. :/

    #ik heb het niet over iedereen, maar sommige mensen doen het wel eens. Maar ook tussen andere dingen, niet per sé HP en Twilight. (A)

    SORRIE, IK WOU EVEN ZEUREN, DUS NIET ALS AANLEIDING BEDOELT. EXCUSES.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap de discussie ook niet. Iedereen wéét toch dat Harry Potter beter is? :Y) xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hetzelfde als the hunger games en Twilight, snap ik ook niks van. zoals je zegt het is niet vergelijkbaar.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Colorblind schreef:
    Ik snap de discussie ook niet. Iedereen wéét toch dat Harry Potter beter is? :Y) xD


    Ik ben het met je eens, ik kan meer genieten van de boeken en films van HP. Maar HP e Twilight zijn heel verschillende genres, andere manier van schrijven enz.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rythmix schreef:
    hetzelfde als the hunger games en Twilight, snap ik ook niks van. zoals je zegt het is niet vergelijkbaar.


    Precies, elk boek is uniek in haar eigen manier. Geen boek is hetzelfde. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Colorblind schreef:
    Ik snap de discussie ook niet. Iedereen wéét toch dat Harry Potter beter is? :Y) xD

    So. Much. Win.

    OT: Ik weet niet. Ik vind Twilight niet geweldig en daarom ga ik alleen naar de films. Maar ik ben een echt Potterhead. (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Layton schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens, ik kan meer genieten van de boeken en films van HP. Maar HP e Twilight zijn heel verschillende genres, andere manier van schrijven enz.


    Dat weet ik, maar als je Twilight hebt gelezen en je vergelijkt het met Harry Potter... Dan is het alsof je een roddelblaadje als de Story naast een Italiaanse Vogue legt o.i.d., je snapt me wel als ik zeg dat ik Harry Potter literatuur vind en Twilight keiharde tienerlectuur?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bond schreef:
    (...)
    So. Much. Win.

    OT: Ik weet niet. Ik vind Twilight niet geweldig en daarom ga ik alleen naar de films. Maar ik ben een echt Potterhead. (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bond schreef:
    So. Much. Win.

    OT: Ik weet niet. Ik vind Twilight niet geweldig en daarom ga ik alleen naar de films. Maar ik ben een echt Potterhead. (A)


    Ik word in de boeken gek van Bella, ze zeurt nogal door. Ik vind het wel oké, maar ik had echt in deel 2 dat ik zelf ook soortement depressief werd als ik het boek las. Dat is wel goed, ze kan je goed in het verhaal later voelen, maar ik las met tegenzin soms het boek - op andere momenten verslónd ik het. Ik vind de films ook vet.

    WE LOVE POTTER. (A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap niet waar dit ineens vandaan komt. (cat)


    -

    Ik snap dit topic niet; komt alleen maar meer dicussie van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar als je Twilight hebt gelezen en je vergelijkt het met Harry Potter... Dan is het alsof je een roddelblaadje als de Story naast een Italiaanse Vogue legt o.i.d., je snapt me wel als ik zeg dat ik Harry Potter literatuur vind en Twilight keiharde tienerlectuur?


    Ik snap je dan volkomen. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gothel schreef:
    Ik snap dit topic niet; komt alleen maar meer dicussie van.


    Hmm, de sfeer is anders dan op de site waar ik zat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien is het tegenstrijdig ofzo, maar ik vind HP en Twilight allebei leuk.


    Everybody Lies.

    StiftVilt schreef:
    Misschien is het tegenstrijdig ofzo, maar ik vind HP en Twilight allebei leuk.


    Ik vind beide ook leuk, uniek op haar eigen manier. (Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gothel schreef:
    Ik snap dit topic niet; komt alleen maar meer dicussie van.

    Dit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.