• Het is niet vergelijkbaar wat beter is, of zo. Het is een mening, voor iedereen anders. Natuurlijk is een discussie soms leuk, maar op ik heb op een site gezeten en daar hadden de ruzies echt toppunten bereikt, lord, dat was echt heel erg. Ik schaam me dan wel hoor, ik doe er dan wel niet aan mee, maar dat we op internet niet eens normaal kunnen doen. :/

    #ik heb het niet over iedereen, maar sommige mensen doen het wel eens. Maar ook tussen andere dingen, niet per sé HP en Twilight. (A)

    SORRIE, IK WOU EVEN ZEUREN, DUS NIET ALS AANLEIDING BEDOELT. EXCUSES.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Genius schreef:
    Ik snap niet waar dit ineens vandaan komt. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Genius schreef:
    Ik snap niet waar dit ineens vandaan komt. (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Colorblind schreef:
    Ik snap de discussie ook niet. Iedereen wéét toch dat Harry Potter beter is? :Y) xD


    dit dus alvast :Y)
    Ik vind het ook niet vergelijkbaar, tovenaars en vampiers hebben niet zoveel in common.

    oh and fyi #This isn't twitter


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Patriot schreef:
    (...)

    dit dus alvast :Y)
    Ik vind het ook niet vergelijkbaar, tovenaars en vampiers hebben niet zoveel in common.

    oh and fyi #This isn't twitter


    Zo geef ik heel vaak iets aan, haha, niet als het op twitter wordt gebruikt. :P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Precies, elk boek is uniek in haar eigen manier. Geen boek is hetzelfde. :3


    ^ meer valt er niet te zeggen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    ^ meer valt er niet te zeggen[/quote
    (A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gothel schreef:
    Ik snap dit topic niet; komt alleen maar meer dicussie van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Colorblind schreef:
    Ik snap de discussie ook niet. Iedereen wéét toch dat Harry Potter beter is? :Y) xD


    -

    i like both :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    ik hou van beide,
    alleen ik vind het dom dat mensen het met elkaar gaan vergelijken want het zijn 2 verschillende verhalen.
    Ik word er daarom niet goed van dat iedereen op het Twilight forum allemaal dingen zeggen: HP is beter!! En andere HP shit.. xD


    “All those fairytales are full of shit.”

    Colorblind schreef:
    Ik snap de discussie ook niet. Iedereen wéét toch dat Harry Potter beter is? :Y) xD


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gothel schreef:
    Ik snap dit topic niet; komt alleen maar meer dicussie van.


    + Waarom post je het hier, net alsof we hier daarover discusseren elke dag. (cat)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het gaat erom dat beide een populaire boekenreeks voor jeugd (en volwassenen) zijn. Maar dat is ook de enige overeenkomst. Al zien veel mensen Twilight als een na-aper van Harry Potter, ook weer alleen omdat het beide bekende boekenreeksen zijn. Het zijn gewoon allebei verschillende boeken. En ja, grotendeels vindt Harry Potter beter dan Twilight. Dat mag toch? Ieder zijn mening, maar dat er ruzies van ontstaan, dat slaat nergens op.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Colorblind schreef:
    Ik snap de discussie ook niet. Iedereen wéét toch dat Harry Potter beter is? :Y) xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Usui schreef:
    Het gaat erom dat beide een populaire boekenreeks voor jeugd (en volwassenen) zijn. Maar dat is ook de enige overeenkomst. Al zien veel mensen Twilight als een na-aper van Harry Potter, ook weer alleen omdat het beide bekende boekenreeksen zijn. Het zijn gewoon allebei verschillende boeken. En ja, grotendeels vindt Harry Potter beter dan Twilight. Dat mag toch? Ieder zijn mening, maar dat er ruzies van ontstaan, dat slaat nergens op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife