• Zoek jij stories of wil je deze promoten? Plaats hier dan je verzoek of story! Dikke kans dat je je verzoek ook tussen de verhalen kan lezen. (:

    moeten jullie wel veel stories plaatsen
    (A)


    The Mask


    He's as blind as he can be,
    Just sees what he wants to see,
    Nowhere Man can you see me at all?

    Nowhere Man, don't worry,
    Take your time, don't hurry,
    Leave it all till somebody else
    lends you a hand!

    Doesn't have a point of view,
    Knows not where he's going to,
    Isn't he a bit like you and me?

    Nowhere Man please listen,
    you don't know what you're missing
    Nowhere Man, the world is at your command!


    soundtrack
    begint; 1/06/2012
    goede spelling/grammtica/ABN

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Astuu: http://www.quizlet.nl/stories/80742/all-she-needs-is-a-boy-who-will-take-her-in-his-arms-and-tell-her-its-okay-to-cry--zayn-malik/

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.

    http://www.quizlet.nl/stories/81099/birds-in-a-cage--64th-hungergames/

    “Dames en Heren, de 64ste Hongerspelen zijn begonnen!”

    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 22:31 ]


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *One Direction bestaat
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukjes
    *Nog niet begonnen
    *Elke dag een stukje

    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    klik erop!

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:36 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"


    You're my Oxygen, You're my World, You're my Everything. ||Jacob Black
    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    If we can't live together, we are going to die alone.


    There's a place that I know
    It's not pretty there and few have ever gone
    If I show it to you now
    Will it make you run away

    Everybody's got a dark side
    Do you love me?
    Can you love mine?
    Nobody's a picture perfect
    But we're worth it
    You know that we're worth it
    Will you love me?
    Even with my dark side?

    What doesn’t kill you makes you stronger, stronger, just me, myself and I
    What doesn’t kill you makes you stronger, stand a little taller
    Doesn’t mean I’m lonely when I’m alone


    'You can't hide Alissa,
    I could chase you down on my worst day'


    What doesn't kill you makes you stronger ~bad one direction


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ben nog maar net begonnen, maar toch :$


    The rose speaks of love silently in a language known only to the heart[Jacob Black]
    Rose' ouders gaan scheiden en ze besluit met haar moeder mee te gaan. Tot overmaat van ramp komt ze terecht in het saaie Forks, en dan ook nog eens in La Push, waar niet veel te beleven valt. Totdat ze Jacob Black tegenkomt, een ongelooflijk aardige, en niet te vergeten, knappe jongen, met een geheim waarvan ze de gevaren niet kan overzien.



    *Nederlandstalig
    *Elke dag 2 à 3 hoofdstukken, tenzij anders aangegeven
    *net begonnen, dus alle reacties welkom.


    Sometimes, when I say, 'I'm fine", I want somebody to look me in the eyes and say "I know you're not, what's wrong

    http://www.quizlet.nl/stories/82646/mutant-camp

    Een proloogje ;p

    Ik trilde terwijl ze me probeerde vast te maken. De leren riemen werden strak om mijn polsen getrokken en ik werd geblinddoekt. Ze wisten dat als ik mijn ogen op iemand richtte, ze het niet konden winnen. Ik probeerde te gillen, maar een hand voorkwam dat ik het kon. Uit alle macht probeerde ik te bewegen maar de vier mannen duwde me ruw terug in die stoel. Ik voelde twee armen aan mijn beide benen en ook daar brandde de leren riem. Mijn hartslag en ademhaling versnelden, ik was doodsbang. Ze wiste dat ze me nodig hadden hierbij. Ze haalde de blinddoek er vanaf en het eerste wat ik deed was de kille, witte ruimte bekijken. Waar was ik? Voor me zag ik een ijzeren tafel, met een grote spuit erop. Echt een met een hele grote naald. Ik duwde mezelf van schrik naar achteren. Nee, dat mocht niet! Kwaad richtte ik mijn blik op de man achter de tafel. Ik wist waar ze me heen gingen brengen. En dat alleen maar, om me mijn kracht te ontnemen. Ik was een mutant, dat wist ik sinds kort en ook dat ik gruwelijk ver was ontwikkelt. Iets wat maar enkele mutanten echt waren. Daar leerde ik mensen kennen die hetzelfde waren als ik. Maar het enige nadeel; je was een experiment. Ik mocht er niet heen, dat zou het einde van mijn leven betekenen. Ik voelde een vinger over mijn gezicht glijden en kwaad draaide ik mijn hoofd ernaar. “Blijf van me af.” siste ik. Maar een klap legde me daarna het zwijgen op. Als mutant vonden ze je minder waard als andere mensen. Je werd gewoon behandeld als vuil als ze het wisten. Ik kwam er vrij laat achter, zo ongeveer op mijn 14e. Ik ben nu 16, en bijna volwassen dus ik kan een probleem worden voor de regering. Ik weet wat er omgaat in die kampen, ik weet genoeg en ik zal het de rest van de wereld ook laten weten. Het moet.


    Everything is good in the end, if everything isn't good, it isn't the end.

    Avelyn heeft de hoop in de liefde verloren door haar exvriendje en vriendje. Zonder enig idee hoe ze door moet leven strand ze bij een gekke psycholoog die haar aanraad het allemaal van zich af te schrijven. Met veel moeite begint ze aan een lang verhaal over ontmoetingen, liefdes en eindes en beseft ze dat ze het langzaam maar zeker los moet laten.

    - Ministory van rond de 10 Hoofdstukken
    - Hoofdstukken met meer dan 1000 woorden
    - Meestal geschreven in de verleden tijd
    - Duurt even voor een nieuw hoofdstuk

    When I think about you, HArry Edward Styles

    Hij is wel nog maar net begonnen


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    http://www.quizlet.nl/stories/78504/different/
    onbekende personen, geesten


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.



    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'