• Omg echt zo raar. ik kreeg een bericht op whatsapp met: hoi? ;p
    dus ik zo: wie ben jij, maar hij zend niet en toen heb ik die gene een bericht gestuurd en toen kreeg ik wel antwoord terug. en nu blijk dat ik haar helemaal niet ken? en nu vraag ik me steeds af hoe zij aan mijn nummer komt. tsja zo kan je ook mensen ontmoeten want nu praten we soort van met elkaar xD
    Dat moest ik even kwijt O.o


    I Love You

    Ik heb ook zo iemand op whatsapp. Like, who are you?(cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Ik heb ook zo iemand op whatsapp. Like, who are you?(cat)


    haha, nu heb ik der op msn xD best wel geinig


    I Love You

    Ik ken een kwart van mijn msn-contacten niet eens, dat zijn dan blijkbaar weer vrienden van vrienden van vrienden ofseu. En ik heb een heel goede internetvriendin leren kennen via Omegle, hahaha.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Straks is het een enge pedo-stalker. (cat)

    Kan heel leuk zijn! Zo had ook een jongen mij op msn toegevoegd een aantal jaar geleden. We leerde elkaar goed kennen en kregen zelfs een relatie met elkaar! Hij was mijn eerste vriendje, helaas is het nu over doordat die jongen niet echt met zijn handen van andere meisjes kon afblijven *Die asshole!!*


    don't let your happenings destroy your happiness!

    Kanade schreef:
    Straks is het een enge pedo-stalker. (cat)


    nee hoor, ik heb der ook op andere sites gezien ah wel ja ik zal opassen : )


    I Love You

    Nausicaa schreef:
    Ik ken een kwart van mijn msn-contacten niet eens, dat zijn dan blijkbaar weer vrienden van vrienden van vrienden ofseu. En ik heb een heel goede internetvriendin leren kennen via Omegle, hahaha.


    ja en ik een jongen uit geen idee, china? nee ergens en die vind mij leuk xD
    wtfff maar ik wil geen relatie met iemand die ik niet in t echt heb gezien enzzz


    I Love You

    Ik kreeg een SMS je: Het is nu negen uur. Om kwart over ben je thuis zoals we dat hebben afgesproken. Gr. Tim.
    Hij heeft me ook twee keer gebeld.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Gubleraholic schreef:
    Ik kreeg een SMS je: Het is nu negen uur. Om kwart over ben je thuis zoals we dat hebben afgesproken. Gr. Tim.
    Hij heeft me ook twee keer gebeld.

    wtf? :S


    I Love You

    ik kreeg ook zoiets via whatsapp only.. Die persoon ging me uitschelden. Na twee dagen werd ik het zat en heb ik die persoon geblockt (: Die persoon heeft me nog gesmst, maar daar is het gebleven. Alleen het enge.. Hij/zij wist precies waar ik woonde. Dus, dat was best eng. Maar ik denk dat die persoon opgestookt is door iemand die ik ken, en waar ik 'toevallig' ook nog eens ruzie mee had... Maarja, ik heb er nu wel geen last meer van (;


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik ken, op één iemand na, iedereen van mijn MSN ook in het echt. (cat)
    Ik heb geen android / apple smartphone.

    Ik heb zoiets een soortvan met mijn vriend meegemaakt.
    Hij sprak mij aan op hyves en toen hebben we hele gesprekken gehouden in chats terwijl we bij elkaar op school zaten en te schijterig waren elkaar aan te spreken. Toen hebben we een keer gezegd dat we elkaar zouden aanspreken en zo is het uiteindelijk aan gegaan *zwijmel*


    26 - 02 - '16

    Ik ontmoet meer mensen via Omegle.
    Ik heb zelfs een keer met een Chinees gepraat op Omegle voor 7 uur achter elkaar. Toen heb ik hem toegevoegd op twitter. En ik praat er nog steeds meer. En ik heb dan ook nog 4 uur gepraat met een jongen uit India via Omegle. Ik heb hem nu ook op facebook. Zo ken ik nog een aantal personen via Omegle.

    Als je een goed pedo alarm in je hebt, kun je best aardige mensen ontmoeten via Omegle(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Authentic schreef:
    Ik heb ook zo iemand op whatsapp. Like, who are you?(cat)


    Dat heb ik overal.. En dan ben ik zo van, ach ja, een vriend meer of minder..c:


    The artist is the kid that survived.

    Persefoneia schreef:
    Ik ontmoet meer mensen via Omegle.
    Ik heb zelfs een keer met een Chinees gepraat op Omegle voor 7 uur achter elkaar. Toen heb ik hem toegevoegd op twitter. En ik praat er nog steeds meer. En ik heb dan ook nog 4 uur gepraat met een jongen uit India via Omegle. Ik heb hem nu ook op facebook. Zo ken ik nog een aantal personen via Omegle.

    Als je een goed pedo alarm in je hebt, kun je best aardige mensen ontmoeten via Omegle(krul)


    ja ik zit daar ook wel eens op, soms wel aardige mensen ja.


    I Love You