• Ik kan mijzelf nooit tegenhouden als het om gaming merchandise gaat. Dus verspil 90% van mijn geld aan games (merchandise).

    Sinds mijn zus uit huis is heb ik haar kamer geclaimd omdat mijn spullen gewoon niet meer paste in mijn eigen kamer. Van mijn merchandise die ik in bezit heb, hebben we een heel game kamer van gemaakt.







    Mijn ouders hebben mij geholpen met de inrichting van de meubels. De collecties heb ik zelf een plekje gegeven en ik ben er wel super trots op moet ik zeggen. Tijdens het gamen heb ik ook een extra gaming sfeertje c:

    Wat vinden jullie ervan, en mensen die ook een aparte kamer hebben voor collecties? ^^

    Big hugs,
    Mehri

    Is dat dan je slaapkamer, of gewoon een extra kamer die je hebt gekregen?
    Wel heel cool btw (:


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Is dat dan je slaapkamer, of gewoon een extra kamer die je hebt gekregen?
    Wel heel cool btw (:

    een extra kamer ^^ thank you

    Het ziet er echt super tof uit! Ik krijg er gewoon zin van om te gaan gamen, haha!

    Skrivbar schreef:
    Het ziet er echt super tof uit! Ik krijg er gewoon zin van om te gaan gamen, haha!

    haha bedankt!

    Amazing!
    En ik zie dat je ook Uncharted fam bent? :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Wauw, ziet er nice uit! Dat is dus nu je gamingkamer? :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Echt zo gaaf Mehri! Het is echt prachtig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ooooohsuper nice!
    Ik had dat ook maar dan allemaal posters van bands hehe. Ik moest ze helaas weghalen dus ik heb alleen nog paramore en ed sheeran


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Super awesome ^^ Vooral het AC gedeelte :3
    Als ik ooit op mezelf woon wil ik ook een echte gamekamer.

    Yagouaroundi schreef:
    Super awesome ^^ Vooral het AC gedeelte :3
    Als ik ooit op mezelf woon wil ik ook een echte gamekamer.

    dit dus.

    + ik heb dit weekend mijn kamer leeggehaald (naast mijn fallout masker en een Gotham print) omdat ik binnenkort op DCC weer een stuk posters in ga slaan van games etc. ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy shit, dat ziet er echt awesome uit. Ik ben ook mijn kamer aan het veranderen omdat simpelweg mijn gaming merch ook niet in mijn kamer past haha. Zo te zien houd jij van Assassins Creed (;

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 13:06 ]

    Ooh gaaf!!!! Mijn broer gaat volgende week uit huis en dan ga ik zijn kamer claimen hahah. Ik denk dat ik er een soort atelier/bibliotheek van maak want ik heb mijn hele kamer nu vol staan met boeken en mijn camera spul en zo (;

    Oh, ziet er echt top uit!


    16 - 09 - '17

    dank jullie wel voor jullie lieve reacties
    ^^

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 18:35 ]