• Goooooedemiddag mensen van het goede leven.

    Samen met een groepje moet ik een debat houden over de stelling,
    "De stemgerechtigde leeftijd moet verlaagd worden naar 16 jaar."Nu heb heb ik als standpunt dat ik tegen deze stelling ben maar hiervoor heb ik natuurlijk argumenten nodig. Ik heb er al een paar verzameld:
    - De hersens zijn rond deze leeftijd nog volop in ontwikkeling
    - Op deze leeftijd kunnen kunnen nog beïnvloed door de omgeving (ouders, vrienden etc.)
    - ?

    Niet veel dus haha. Iemand met sterke argumenten?
    Bedankt alvast! (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    De enige reden die ik echt kan bedenken is dat mensen een bepaalde partij gaan stemmen om stoer te doen, dat is een beetje hetzelfde als het beïnvloeden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De meeste zestienjarigen interesseren zich totaal niet voor politiek, waardoor ze of niet of random gaan stemmen.
    Zestienjarigen kunnen ook nog niet goed de gevolgen van dingen inzien. Zo gaan ze bijvoorbeeld allemaal PVV stemmen omdat ze ruzie hebben gehad om met een marrokkaan, om maar wat te noemen. Zo makkelijk gaat dat bij zestienjarigen. Ook hebben die nog geen idee van het echte leven en wat daarbij komt kijken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Op die leeftijd zien ze de gevolgen er niet van in en vinden ze economie misschien totaal niet belangrijk? Ik vind dat tenminste en ik ben zestien :3


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat 16 jarigen gaan stemmen voor de lol, en niet wat het nou allemaal precies inhoud waar je op stemt.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sleeecht idee, op mijn school zouden ze allemaal voor de lol op de PVV stemmen D:


    i put the fun in funeral

    Merryweather schreef:
    Op die leeftijd zien ze de gevolgen er niet van in en vinden ze economie misschien totaal niet belangrijk? Ik vind dat tenminste en ik ben zestien :3


    Ik interesseer mijzelf wel gedeeltelijk in de politiek, maar ik zou nu werkelijk op niemand stemmen. Omdat ze er allemaal een zootje van maken.
    Maar verder ben ik het eens wat diegene hierboven me zegt (A)


    Deep inside, I've never felt alive