• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Ga even ergens anders spammen. Dit kan prima in het off-topic.


    Hoezo off topic? we praten toch gewoon over pottermore?


    En waar kan je die nickname veranderen? :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nou, dan moet je ff naar je Friends gaan (rechtsboven, 2e rondje) en dan staat onder de naam van een van je Friends 'Add nickname'.

    Dit topic is er niet om te zeggen dat je gaat eten, of andere random dingen. Houd je gewoon een beetje aan de beginpost.
    En je kunt je naam veranderen onder instellingen.


    I am an idiot, I move.

    Jessiiicaa schreef:
    Nou, dan moet je ff naar je Friends gaan (rechtsboven, 2e rondje) en dan staat onder de naam van een van je Friends 'Add nickname'.



    Ah dankje! Heb het veranderd ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben MoonstoonEye7256 en zit in Hufflepuff. :P

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:51 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    Ik ben MoonstoonEye7256 en zit in Hufflepuff. :P


    Hallo mede huffelpuffer (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zijn er nog mede Griffies?:D

    Jessiiicaa schreef:
    Zijn er nog mede Griffies?:D

    Meee, AccioLumos37*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yeah, dan voeg ik je toe!

    Snapt iemand íéts van die eerste potion? Ik KRIJG m maar niet goed! Hij is weer mislukt! Hij zegt steeds dat ik een foute hoeveelheid bezoar heb toegevoegd, terwijl ik er wel 4 deed! pff..

    Jessiiicaa schreef:
    Yeah, dan voeg ik je toe!

    Snapt iemand íéts van die eerste potion? Ik KRIJG m maar niet goed! Hij is weer mislukt! Hij zegt steeds dat ik een foute hoeveelheid bezoar heb toegevoegd, terwijl ik er wel 4 deed! pff..

    Bij mij mislukte die ook de hele tijd >.<


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja echt. Ik kan er helemaal NIKS van. Nu heb ik weer een ontplofte ketel.

    Ik ben bijna al m'n geld kwijt aan die kapotte ketels..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben HowlPixie158, een trotse Gryffindor(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Damnit, ik ben ingedeeld in Hufflepuff ._. ... Ik maak wel een nieuw account aan, dit klopt echt niet! xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Damnit, ik ben ingedeeld in Hufflepuff ._. ... Ik maak wel een nieuw account aan, dit klopt echt niet! xD


    Nu ja, als je de vragen eerlijk hebt ingevuld klopt het wel hoor :X


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien