• Ik ben zowat netlog aan het afsporen naar lang verleden vrienden .. kom ik op een account van een goeie oude vriendin , voeg ik haar toe , accepteert ze , bekijk ik haar foto's - ja , ik doe dat graag ^^ -

    en dan schrok ik me een masale bult. Zie ik daar plots een echo van een baby'tje , vast van haar zus ofzo ..

    No way , haar baby'tje in haar buik , van haar vriendje , verwekt door de sex met hem ..

    Ze is nog maar 14 jaar en dan is dat zwanger. Ik schrok masaal ... haar dikke buik is zo gewelidg maar tegelijkertijd angstaanjagend ..

    wat zouden jullie doen moest je zwanger blijken morgen ?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Damned eng O.O
    Ik zat ookal te twijfelen toen ik niet ongesteld werd, maar gelukkig kwam het toch, wel een beetje laat maarja.
    Uh, ik heb eerlijk geen idee wat ik zou doen.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik toch arboreus zou doen. Ik ben nog niet eens verantwoordelijk genoeg over mezelf! Laat staan voor z'n baby'tje...


    -

    Ik zou dus echt abortus plegen op die leeftijd, en kan dat niet meer, dan sta ik het kindje af. Ik ben 14 jaar en dat is wel heel erg jong. Dan ben je een kind met een kind! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn vriendin heeft abortus laten doen. Mentaal was het voor haar heel zwaar. De jongen heeft haar keihard laten vallen omdat ze zwanger was. Gelukkig gaat het nu weer goed. Maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan gelukkig niet zwanger worden :P maar als ik van me vriendin te horen krijg dat ik ineens vader word zou ik eerst fucking erg schrikken (lees spontaan hartaanval krijgen) maar daarna toch heel blij zijn want ik weet wel da ik kinderen wil (maar dan wat later :P) en ik weet ook dat ik ze met haar wil. Maar goed ik laat de keuze denk ik over aan haar. Zij moet er ten slotte 9 maanden mee rond zeulen en hem/haar er dan uitpersen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    wow 14 is wel echt jong.
    maar zelf zou ik het houden, want ik zou gewoon niet zo'n kindje kunnen vermoorden.
    en mijn zus zou me dan toch zekker wel heel veel helpen(die is heelemaal gek op babys), en men moeder ook dus ik zou het houden.


    To The Stars Through Adversity

    Eh o.o

    Dan zou ik abortus laten plegen.

    ik zou abortus laten doen ... ik bedoel 14 is echt te jong ... ik ben bijna 18 en ik voel me zelf nog een kind , helemaal nog niet klaar voor ouderschap ...
    mss wel erg voor dat ongeboren kind enzo , maar op zo'n momenten moet je toch aan jezelf denken , zo'n kind veranderd heel je leven ... bye bye kans om te gaan studeren enzo


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik weet niet wat ik zou doen,daar kan ik nu niks over zeggen.Wand wat ikk nu zeg zou ik dan waarschijnlijk toch niet doen,je denkt dan anders enzo.

    Ik zou er voor zorgen dat ik niet zwanger raak.Ik vind 14 namelijk erg jong om seks te hebben.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik zou rond die tijd nog nooit met iemand naar bed gaan

    maargoed
    ik zou het kind gewoon houden. Misschien moeilijk, maar ik weet dat mijn ouders mij zouden helpen en ik kan zo'n kindje niet vermoorden, niet iets wat in mij zou groeien dan.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik weet niet o.o
    Ik kan me er nog niks bij voorstellen, ik kan wel zeggen wat ik nú zou doen, maar misschien, zou ik het dan uiteindelijk toch anders doen. =3

    Abortus.
    Ik heb werkelijk haat aan kinderen.


    Bored.

    Ik zou eerst een hartaanval krijgen. Dan de buurt bij elkaar gillen en dan abortus laten doen :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Despondency schreef:
    Ik zou eerst een hartaanval krijgen. Dan de buurt bij elkaar gillen en dan abortus laten doen :Y)


    ^^ zie hier mijn gedachten


    We can only learn to love by loving.

    Ik weet niet wat ik zou doen. Abortus waarschijnlijk, maar volgens mij is dat veel makkelijker gezegd zo dan als je echt in die situatie zit..


    Mew <3