• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 11:00 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dumbledore schreef:
    Als ze dat doen, luister ik uit protest niet meer. Ik vind dat dom.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    404NOTFOUND schreef:
    Harry wordt nu al meestal 'voorgetrokken'.


    En waaraan zou ik dat moeten merken? Ik bedoel, ik snap je niet helemaal


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    En waaraan zou ik dat moeten merken? Ik bedoel, ik snap je niet helemaal


    Harry wordt, in mijn ogen, soms als enige lid van 1D gezien.

    Fitzherbert schreef:
    (...)

    Harry wordt, in mijn ogen, soms als enige lid van 1D gezien.

    Inderdaad, er wordt vaak naar One Direction verwezen als "Harry and the boys" in verschillende tijdschriften e.d.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eyes schreef:
    (...)

    En waaraan zou ik dat moeten merken? Ik bedoel, ik snap je niet helemaal


    En je ziet toch zelf ook aan de hoeveelheid story's die over hem gaan. Niet dat hij daarom word 'voorgetrokken' maar toch.


    all I want is the taste that your lips allow

    One Direction is toch een band, waarom hebben ze een voorman nodig? .__. kies dan de oudste, of zo, dat zal wel Louis zijn, denk ik. Ik vind het belachelijk.


    Destroy what destroys you.

    dance4ever schreef:
    Ze zijn een groep, dit zou dom zijn, want de andere jongens hebben ook veel fans


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Lijkt me nogal sterk dat ze dat doen... Waar heb je dat gelezen dan?
    Want in mijn ogen is het niet logisch dat ze een band als One Direction, waarvan verwacht wordt dat-ie zoveel mogelijk geld binnenbrengt, Harry zoveel naar voren brengt. I mean, het gebeurt nu al, obviously -maar officieel?
    Ik denk dat hun managers en producers heus wel snappen dat dat niet in de smaak gaat vallen bij de meeste fans, en dat ze dan juist de band van zijn kracht beroven, zeg maar. Also... ja, dat moet ik nog zien.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Lijkt me nogal sterk dat ze dat doen... Waar heb je dat gelezen dan?
    Want in mijn ogen is het niet logisch dat ze een band als One Direction, waarvan verwacht wordt dat-ie zoveel mogelijk geld binnenbrengt, Harry zoveel naar voren brengt. I mean, het gebeurt nu al, obviously -maar officieel?
    Ik denk dat hun managers en producers heus wel snappen dat dat niet in de smaak gaat vallen bij de meeste fans, en dat ze dan juist de band van zijn kracht beroven, zeg maar. Also... ja, dat moet ik nog zien.


    Ik heb het eerst gelezen in Joepie en daarna nog eens op internet. Maar Harry wil het inderdaad ook niet, dus normaal gebeurt het ook niet. Zou ook niet goed zijn voor de groep. Louis en Niall krijgen al bijna geen solo's.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nou, dat zou ik echt kut vinden. Het is niet zo dat Harry het meest speciaal is of het best kan zingen ;S.


    The odds are néver in our favor.

    Een frontman hoeft niet perse te betekenen dat de andere niet belangrijk zijn, voor buitenstaanders lijkt dat zo, maar de fans weten dat het niet zo is.
    Maar een boyband moet gewoon een boyband blijven, dat kan je toch niet zomaar veranderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fitzherbert schreef:
    (...)

    Harry wordt, in mijn ogen, soms als enige lid van 1D gezien.


    Maar dat is hij niet dus als mensen die fout maken is dat toch hun probleem?


    Physics is awesome