• nou ik was benieuwd hoe jullie voor het eerst bij Q kwamen,

    ik kwam bij Q want we zaten twee jaar geleden in de klas, en toen zat een meisje op quizlet, en mocht ik ook even, en ik vond het gelijk al leuk, toen ging ik thuis kijken wat het allemaal was, en toen dacht ik jes, ook over tokio hotel. -in die tijd was ik al fan van tokio hotel.- en sinds dien zit ik er elke dag achter. :Y) maar voor dit account had ik nog eentje ervoor en die heet Spiderman volgens mij. (cat) maar daar zit ik nooit achter. ;$

    nu wil ik jullie verhaal weten. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:05 ]


    Life is a beautiful struggle

    Tokio Hotel intypen bij Google Afbeeldingen en dan kwam ik op Q. Augustus 2007. Al een tijdje terug dus (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Plaatjes van iemand zoeken en dan bijna overal op Quizlet uit komen en toen begon ik een verhaal te lezen en iets later maakte ik een account aan ^^

    Iemand die er op zit heeft een keer tegen me gezegd dat ik ook een account moest maken. En dat heb ik gedaan.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Hoeveelste topic is dit nou over dit?

    Maakt niet uit.

    Ik zat, 3-4 jaar geleden, ofzo, op google naar quizjes te zoeken. Toen kwam ik hier, bleef even hangen en kwam na een paar maandjes niet meer terug.
    Toen dacht ik bijna een jaar geleden: Gott, ik heb zin in quizjes. Dus ik zoeken, kon niks leuks vinden, en toen dacht ik aan Q
    Dus toen was alles anders, maar ik vond/vind het heeel erg leuk! =D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik was bezig met plaatjes te zoeken van My Chemical Romance (m'n favoriete band, dusja) en de meesten leiden hier naar toe. Dus na even rond te kijken en wat verhalen te lezen dacht ik van: Dat wil ik ook! Goh, dat is ook al van 2007 geleden ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Een vriendin die me vertelde dat ik hier mijn verhalen op kon zetten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Via een vriendin.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat weet ik niet meer hoor :x


    Hope goes lost but never dies.

    Ik was echt totaal gefreakt over Fred Weasley (Harry Potter) en ik googlede hem en kwam zo op een verhaal over hem op Q..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    2008: Ik zocht Quizzen waarbij de uitkomst iets zou zeggen over wie je was.
    2010: Ik wilde reacties zetten onder een bepaalde story van een bepaald iemand.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zocht een plaatje van Mary-Kate Olsen.(krul)


    effort never betrays you

    Een vriendin had een quiz over Tokio Hotel gemaakt en de link in haar msnnaam gezet. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Kindertent. ^^


    Life is hard and then we die

    Eh.. ik kwam via google op de één of andere manier vaak bij quisjes van Q terecht. Ik zal eerst op girlscene, maar toen ik het forum hier zag en de sfeer proefde - wow dit klinkt gay - was ik meteen verhuisd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kwam drie jaar geleden ofzo door een vriendin voor het eerst op Q, maar toen kapte ik er later mee omdat ik het saai vond worden Ö en ik weet mijn wachtwoord en username van toen ook niet meer, maar nu ben ik back (: en ik vind het helemaal niet saai meer


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan