• Ik kan niet leven zonder mijn Tea Tree Toner Water van LUSH, mijn cream foundation van The Body Shop (het is de enige die mijn huid echt matcht), mijn hema wenkbrauwpotlood, maybelline falsies mascara en labello lippenbalsem (cat)

    wat zijn jullie favorieten?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik gebruik geen make-up. :Y)
    Alleen soms een crème van Olaz.


    Chaos is a ladder.

    Labello en mijn Zwitsal handcrème.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zwarte oogpotlood.


    26 - 02 - '16

    mn loreal mascara en ook loreal lippenstift. (intense 377, felrood) en eigenlijk ook mn zwarte oogpotlood. ;3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mascara? Ofzo. Nah ik draag niet zoveel shizz.

    Ik gebruik geen make-up. :Y)

    Geen. Ik ben tevreden met mezelf en hou van puur natuur.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn Dior forever foundation (cat). Ik zeg alleen nooit tegen mensen dat ik zulk duur spul gebruik omdat ze me dan voor gek verklaren. vooral aangezien ik er twee van heb.


    i put the fun in funeral

    Mijn BB cream, wenkbrauw potlood en blush. Anders zie ik er dood uit.


    Your make-up is terrible

    Mijn mascara en oogpotlood anders schatten ze me veel jonger.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn mascara, eyeliner en Labello. c:


    To love is to destroy.

    Mijn wenkbrauwpotlood, anders heb ik helemaal geen wenkbrauwen meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn nagellakjes van Pupa, mijn eyeliner en mascara van NYC, mijn rode Bourjois Color Boost lipstick (is een lipstick en lipgloss in één) en de 'Match 2 Cover' concealer van Essence.
    Dit betekent overigens niet dat ik alles iedere dag draag of zo. Ik heb ook best wel aardig wat kwa make-up.. het is maar net waar ik zin in heb. Haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hema mascara for the win. Verder gebruik ik geen make-up


    Life is hard and then we die

    Ik gebruik meestal geen make-up
    Maar ik ben gek op de bronzen oogschaduw van Essence


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one