• 28 mei 2011 is mijn Oma Adriana van vlijmen overleden. Gisteren, 18 maart 2012 zou ze jarig zijn en zou 84 geworden zijn. Het is al bijna een jaar geleden en gister voelde ik die pijn zo erg weer. Ik zag mijn oma bijna nooit, vanwege bepaalde omstandigheden. Maar telkens als ik haar zag, was het zo leuk. Mijn oma was een ras echte botte amsterdamse. Ze kon flink bot uit de hoek komen, maar soms gaf ze zulke wijse raad. Een van die wijze raad heb ik ook laten tatoeren als lijfspreuk. Ik dacht, omdat het al bijna een jaar geleden is dat de pijn minder geworden zou zijn, omdat ik haar ook haast nooit zag. maar het is soms nog zo erg en ik snap er niks van...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het komt [denk ik] doordat wanneer je haar zag het zo leuk was. Die dingen mis je juist, hoe weinig ze ook voorkwamen. Nu weet je gewoon dat het nooit meer gebeurd ): Echt ook al is het bijna een jaar geleden, alsnog heel veel sterkte <3


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ja, ik heb dat gevoel ook voor mijn kleine nichtje die is overleden in 2006.
    En het rare is ik heb haar nooit gekend en ik heb haar alleen maar op foto's gezien. want ze heeft een tweelingzusje.Want mijn tante moest een keizersnede, daarna moesten ze in de comfose (ik wee nie hoe je da schrijft) en mijn kleine nichtje (fay) die is door een ziekenhuis bacterie overleden (huil). en ze was bijna 6 weken nog meer één dag. en ik mocht nie bij haar komen omdat ik nog maar een kind was toen. en daar heb ik nog steeds een naar gevoel over als mijn andere nichtje (haar tweelingzusje) jarig is.
    want dan denk ik waarom mag ze dit niet mee maken....


    I love Quizlet