• Yoda

    Toestemming WvW wedstrijd

    Hallo DuskShine,

    hierbij heb je toestemming om je WvW wedstrijd te starten. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier.

    groetjes, Yoda

    Ik heb toestemming gekregen!!
    Dit is mijn eerste wedstrijd.
    Er kunnen 8-20 spelers meespelen.

    Ik doe de standaard weerwolven wedstrijd, met wat extra personages, hier komen ze:
    De burgemeester:
    Dat ben ik.

    Weerwolven:
    Die moeten als het nacht is mij een pb sturen. Meer informatie daarover komt in de story

    Mensen:
    Kunnen ook via de story stemmen.

    De heks:
    De heks heeft 2 drankjes: een levenselixer en een dodelijke drankje. Zij kan elke nacht kiezen of ze er wat mee wilt doen of nog niks. Met het elixer kan zij iemand tot leven wekken die is gedood door de weerwolven. En naar keuze kan zij ook iemand doden met de dodelijke drankje. Ze kan ze maar 1 keer gebruiken: `1 elixer en 1 dodelijke drankje.

    De jager:
    Als de jager sterft, kan hij in zijn wanhoop 1 schot aflossen en iemand naar keuze vermoorden. Dit kan als hij s'morgens wordt ontdekt, maar ook als de burgers hem op de brandstapel gooien.

    Cupido:
    Hij/zij kan al de eerste nacht de pijlen schieten op iemand(het maakt niet uit of het een persoon of een weerwolf is. Als die twee elkaar hebben gevonden moeten zij proberen om samen te overleven, maar als 1 van de twee sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet.

    Beschermengel:
    Zij kan ieder nacht een burger beschermen.

    Slet:
    Brengt elke nacht bij iemand anders door, en is dus niet thuis als de weerwolven komen, maar als de weerwolven de slachtoffer kiezen waarbij zij er is, wordt ze ook gedood.

    Als ik wat fout heb gedaan mogen mensen mij natuurlijk verbeteren.

    De deelnemers mogen als de inschrijvingen zijn gesloten, nummers gaan trekken: de nummers 1-20 jullie mogen dan een reactie plaatsen in de topic.

    Deelnemerslijst:
    Biologist
    Cogsworth
    Eurydice
    Rythmix
    klunicorn
    Appelstroop
    Flanagan
    Sarabi
    Sonatina
    MissSpagetti (Eloquentia
    Torchwood
    404NOTFOUND
    CrumbCake
    PeetaMallark District10
    ColouredWind
    xlufjoetoexx
    x Desire
    Newusername
    naamswijzigingen doorgeven aub.

    http://www.quizlet.nl/stories/80620/weerwolven-van-wakkerdam-wedstrijd/

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 8:42 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn mobiel typt vrij kut, dus even een korte samenvatting.

    Bij Weerwolven van Wakkerdam gaat het erom dat de wolven ontmaskerd en gedood worden. Dit gebeurt overdag, bij de lynch, wanneer iedereen (burgers, specials en de wolven) mag stemmen wie er uit het spel moet. Degene met de meeste stemmen tegen wordt uit het spel gegooid en diens rol wordt bekend gemaakt. Ook krijgt men te weten wie op wie stemde. Hierop kan men theorieën baseren in de hoop de wolven er zo snel mogelijk uit te hebben.
    Bij gelijkspel wordt er overigens een nieuwe stemronde ingevoerd, waarin alleen gestemd kan worden op degene die de meeste stemmen hadden.

    's Nachts komen de wolven nog een keer in actie. Meestal overleggen ze samen wie ze vermoorden, maar dat is in deze variant niet zo, aangezien ze niet van elkaar weten dat ze wolven zijn. Elke wolf stuurt dus apart in wie ze die nacht dood willen hebben. Degene met de meeste stemmen wordt eruit gegooid en diens rol wordt ook bekend gemaakt.
    Ik weet niet wat er gebeurt bij gelijkspel, dat moet DuskShine beslissen. Of er wordt opnieuw gestemd of er is een soort Opperwolf met doorslaggevende stem, denk ik.

    Dan heb je ook nog de specials. Ik denk niet dat ik die nog een keer hoef uit te leggen, dat staat hierboven al vrij duidelijk (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oké, haha, ik had niet verwacht dat je het nog echt zou doen ook ;D.
    Maar bedankt, nu ben ik weer mee.
    Ik heb nog één vraagje. Die 'theorieën', moet je die voor jezelf houden of mag/moet je die bespreken met de andere deelnemers?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Juist bespreken. Misschien ontbreekt er iets aan je theorie dat iemand anders wel ziet. En zo kan de persoon die je verdenkt zich verdedigen. Het heeft ook niet zo veel nut om in je eentje een theorie te hebben, want dan ben jij alsnog de enige die op diegene stemt en is de kans op lynchen klein.
    Ik weet alleen niet of we de theorieën in dit topic moeten posten of in de reacties bij de story.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Dat is waar :').
    Bedankt!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik hoop dat iedereen snel een nummer kiest en dat we kunnen beginnen. Of kan de rest niet gewoon via Random.org een nummer toegeschreven krijgen?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    10


    Not all those who wander are lost.

    Je kunt het bespreken met anderen, maar dat is ook een risico. Stel, jij denkt dat diegene een burger is, maar hij blijkt uiteindelijk wolf te zijn.. Dan brengt hij je helemaal op het verkeerde pad.

    Ik ga voor nummer 4 (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    404NOTFOUND schreef:
    Je kunt het bespreken met anderen, maar dat is ook een risico. Stel, jij denkt dat diegene een burger is, maar hij blijkt uiteindelijk wolf te zijn.. Dan brengt hij je helemaal op het verkeerde pad.
    Toch niet buiten het spel om? Dat is bijna altijd tegen de regels..


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nog 2 nummmers

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 14:34 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Volgens mij had je mijn bericht nog niet gezien, aangezien ik een gastenboek bericht kreeg. Maar ik had nummmer 17 gekozen, en als die al bezet is 18 :3

    Er staat 1 t/m 16, maar dat de nummers 17, 18 nog vrij zijn? Als dat dan niet kan, mag je mij wel gewoon het nummer geven dat nog over is (:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:30 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Dankje torchwood ik zag het dd niet sorry
    er zijn 2 mensen bij gekomen
    nummer 17 is goed


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Duskshine, diegene die over is heeft automatisch nr 18. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja weet ik,
    maar Klanicorn reageert niet eens op mijn gb
    maar ik stuur iedereen een pb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh. Goed, maar we krijgen nu dus de rollen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt