• Ja, echt waar.
    Zondag ben ik derde geworden (van de zeven) bij de categorie taal in Limburg bij Kunstbende. En zij waren daar ook en nu zijn ze daarnet langs gekomen om me een bos bloemen (tulpen) te geven, een soort cd-kaart en vijf euro. Dat vind ik echt lief!
    Bovendien mag ik iedere keer als ik heel lang tussenuur heb bij hen komen lunchen. (Zij wonen halverwege school en thuis.)

    Echt waar, ik heb echt geluk met hen.
    Wie deelt dit geluk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn opa woont in Overijssel en ik in Brabant. Ik denk niet dat ik dan in mijn tussenuur 'even' bij mijn opa langs kan :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, wauw, dat wil ik ook, haha :')
    Mijn opa & oma wonen te ver weg om te lunchen, helaas. Het is wel altijd heel gezellig om bij ze te zijn. Ze zijn wel oud, beide bijna 80, maar ze zijn zo lief. Ik krijg geen grote cadeaus of veel geld voor mijn verjaardag, maar dat maakt me niet uit, meestal krijg ik een leuke bon voor de Etos of DA, en een reep chocolade, en daar kan je me héél blij mee maken :')


    Destroy what destroys you.

    Mijn oma is een schatje (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn opa en oma wonen om de hoek bij mijn school en ik mag daar eigenlijk gewoon altijd binnenlopen om te lunchen, ook zonder afspraak :P Ik doe het alleen niet XD


    Life is hard and then we die

    Mijn opa en oma, en andere oma wonen allebei niet echt om de hoek. Ze zijn wel heel lief hoor (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat red ik niet in een half uur.

    Fluorescent schreef:
    Mijn oma is een schatje (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja, ik mag er wel komen lunchen, maar om eerst twintig kilometer om te fietsen... :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn grootouders zijn wel geniaal, maar een geweldige band heb ik niet met ze. Ik lijk wel heel erg op mijn opa.


    SLOAN.

    ahha ik las schoonouders......... mijn ene oma woont in oosterhout daar mag ik in mijn stageweek volgende week logeren die 4dagen. met mijn opa en oma heb ik geen goeie band


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    They're horrible.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Narissa schreef:
    They're horrible.


    Ahw, arme jij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fluorescent schreef:
    Mijn oma is een schatje (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Biologist schreef:
    (...)

    Ahw, arme jij!


    I don't want to brag or anything...
    Maar ik was het eerste kleinkind, en ze zijn pas de volgende dag gekomen toen ik geboren was --"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn opa en oma zijn geweldig (: Ze doen nog steeds heel veel voor mn ma en voor ons (:
    En toen ik werd geboren hadden ze zo'n haast met naar mij toegaan dat ze vergeten waren hun kaars uit te blazen x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just