• Ik zoek stories, en dan écht goede.

    Wat lees ik wel:
    # The Hunger Games.
    # One Direction (maar het moet dan wel echt een goed verhaal zijn, ik knap op veel te veel van deze verhalen af door slechte schrijfstijl ookal ben ik fan van ze)
    # Onbekende personen.
    # Romantiek.
    # Thriller/Horror.
    # Toekomst.
    # Iets van waargebeurd of real life.


    Wat lees ik niet:

    # Justin Bieber, Cody Simpson, TH, voetballers etc.
    # Harry Potter.
    # Échte fantasy, zoals elfjes en andere vliegende wezens.
    # Historisch, behalve als één van de bovenste elementen erin zit.
    # Humor (wel deels, maar geen hoofdonderwerp)
    # Verhalen waar bij elk hoofdstukje iets nieuws en dramatisch gebeurd.

    Eventuele eisen:
    # Graag ABN.
    # Langere hoofdstukjes, dus niet van 400 woorden zoals de topstories.
    # Goed geschreven, raad ook stories van anderen aan!
    # Fijn leesbare stories.
    # Verhalen waarbij er niet al boven de 10 hoofdstukken zijn.

    Veel eisen, maar tja! Zie maar of je post, ik neem sowieso een kijkje.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:44 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Droom des Doods


    Dromen, zo realistisch
    Nachtmerries, niet aan te ontkomen
    Het is te laat, het is afgelopen.

    - Nul7Negen


    De geur en voelbare druk van hoop die eerder nog in de lucht hing was al lang verdwenen, om een angstaanjagende en abnormale leegte achter te laten. Het was als stilte voor de storm, lang nadat het natuurgeweld zich daadwerkelijk uitgeleefd had. Bijna alsof het de stilte zelf was die zich verward voelde, in plaats van de mensen die in alle talen zwegen. Beduusde gezichten, toebehorend aan wanordelijke mensen kwamen langzaam tevoorschijn en de enkeling die zich naar buiten waagde, leek verdoofd alsof hij niet wist wat er gebeurd was. Het leek alsof de lucht in brand stond en het zicht was onnatuurlijk, ronduit storend. Niemand leek te begrijpen wat er nu zojuist gebeurd was, maar steeds meer mensen kropen uit hun schuilplaatsen tevoorschijn om zich in stilte bij elkaar te voegen. Het was altijd beter dan helemaal alleen achter te blijven. Er werd gezocht naar overlevenden, maar er was weinig over van wat eerder die ochtend een relatief drukke winkelstraat was geweest. Hetzelfde gold voor de de meeste lichamen die er nog lagen en geluidloze tranen die opkwamen bij het vinden, of juist niet vinden van bekenden voegden zich toe aan de al o zo zware atmosfeer. Het normale leven zo plotseling van hen weggenomen, ontstond er al vrij snel een groep die even niet aan de vooroordelen dacht die ze normaal hadden over elkaar. Sommigen zochten verder in kleine groepjes, maar het meerendeel vertrok. De een angstig en met haast, een ander langzaam door verwondingen of de mentale verdoving. Ik? Ik bleef in uiterste stilte achter, terwijl ik met mijn handen om mijn benen heen geslagen toekeek naar het slagveld voor me. Zachtjes wiegde ik mezelf heen en weer, terwijl ik de wacht hield over het lichaam achter me.

    http://www.quizlet.nl/stories/74187/droom-des-doods/
    Door Disposition

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:18 ]


    You've cat to be kitten me right meow.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb wel twéé verhalen die niet helemaal aan je eisen voldoen, maar wel goed geschreven zijn.

    Caught met Zayn geschreven door Caelo
    En It felt so crystal in the air met Harry Styles, van HARREH


    Alleen maar tranen van geluk


    De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    All copyrights belong to ©Maanling
    Onbekende personen

    Ik zeg niet dat dit ontzettend goed geschreven is, maar verder past het precies in je eisen. Het plaatje is aanklikbaar (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb One Direction verhalen (: Maar dit is er eentje die ik recent ben begonnen (: Ik vind hem - persoonlijk - origineel.



    Light up, light up.
    As if we have a choice.
    Even if you cannot hear my voice.
    I’ll be right beside you, dear.

    Louder, louder.
    And we’ll run for, our lives.
    I can hardly speak, I understand.
    Why you can’t raise your voice to say.

    To think I might not see those eyes.
    Makes it so hard not to cry.
    And as we say our long goodbye’s
          I nearly do.



    To infinity and beyond •


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.



    Het is een verhaal met onbekende personen, drama, actie en romantiek

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:32 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Morning dew • One Direction.

    "With freedom, books, flowers and the moon. Who wouldn't be happy?' • Oscar Wilde.



    I thought I saw a girl, brought to life. She was warm, she came around like she was dignified. She showed me how it was to cry, you couldn't be that girl I adore. Because, you don't seem to know... seem to care what your heart is for.
    My illusion never changed into something real, and this night I'm wide awake and I see the perfect sky is torn. And you're a little late, can't save me for something you did.
    I'm already torn.



    "Why are you unhappy?" "Because I'm unhappy."
    "You're wishing that you had never met me, don't you?"
    "I like being alone. At least I convince myself that I'm better off that way."
    "You call me stupid? I fake a smile everyday, and you believe in it.



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb er een op mijn profiel staan over One Direction, en ik doe one shots. (:
    Kijk maar of je het iets vindt (:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 17:42 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    I need to survive - Louis Tomlinson

    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and to betray a life to come.
    You will be mentally broken.
    It isn't normal.

    Ik zou zeggen, klik even naar mn profiel ;)


    Everything Is Impossible

    Fear Of The Dark - One Direction dit is met horror. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Hou vol, hou vast.
    Er is altijd nog m'n arm die om je heen past,
    En altijd nog m'n schouder die je recht houdt
    Al is het maar voor even.
    Bløf - Hou Vol Hou Vast



    slightly based on reality and ambitions.


    - Onbekende personen & romantiek (:

    hope you enjoy!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 22:37 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Age is just a number ~ Harry Edward Styles.

    Hij heeft pas 3 hoofdstukken dus je hoeft niet veel in te halen!

    xxx

    I protect my child ft. Harry E. Styles.

    Die heeft al zestig hoofdstukken dus moet je wat in halen:P

    Love the way you lie ft. Louis W. Tomlinson

    Ook maar 3 hoofdstukken!

    Ik hoop dat je kijkt!!

    xxxx


    I think there is real love, but not everyone will find it.