• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en Wonderwatch offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:24 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Klote' mompel ik kortaf.


    El Diablo.

    Dakota
    Ik nam net een slok water toen ik zijn antwoord hoorde en spuugte het water uit.
    "Fuck," mompelde ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Devin

    Geirriteerd kijk ik voor me uit, ik had het niet moeten vertrouwen. Waarom heb ik haar al die tijd alleen gelaten.
    Als iki me omdraai sla ik een ruit in en laat me dan op de grond zakken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dr.

    Ik zucht als ik in de operatiekamer doorkrijg dat ze geen hartslag meer heeft. Ik loop naar de jongens toe en roep ze dan samen om naar me toe te komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Geïrriteerd hang ik op, en kijk naar mijn telefoon. Kwaad smijt ik hem tegen een muur, en steek een sigaret op. Dan loop ik naar de dokter, en blijf voor hem staan.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 22:11 ]


    El Diablo.

    Dakota
    De lijn werd verbroken en ik deed de telefoon in mijn zak, snel sleurde ik Dianna mee aan haar arm naar het ziekenhuis. Eenmaal daar ben ik helemaal uitgeput, maar ik blijf rennen tot ik ze zie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dr

    Ik loop naar de jongens toe, 'Het spijt me maar ik moet mededelen dat Destiny, net is overleden,' zeg ik dan met veel spijt in mijn stem.

    Devin

    Als ik het nieuws hoor stoort mijn wereld in. Eerst Jason en nu óok nog eens Destiny.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Zet Desitny nog niet als dood]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik kan dit niet geloven, dit kan gewoon niet. Kwaad trap ik wat stoelen om, en loop het ziekenhuis uit. Ik stap in mijn auto, maar ik ga niet rijden. Een traan rolt uit mijn ooghoek, tot ik wat drugs zie liggen. Ik pak de spuiten, en span mijn spieren aan. Ik spuit het spul erin, en voel hoe het me verdoofd.


    El Diablo.

    Dr.

    De jongen loopt al weg als ik weg wil lopen hoor ik iemand vanuit de kamer roepen, 'Haar hart klopt weer!!' Ik schrik en de ene loopt al naar me toe, 'Hoe kan dit?!' Ik kijk de jongen aan, 'Late reactie op de schok' zeg ik dan. 'Ga je vriend halen, hij zal het vast willen horen,' zeg ik dan. Hij knikt en loopt dan meteen weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Het verdooft al een beetje, mooizo..


    El Diablo.

    Devin

    Ik loop naar beneden en zoek naar Tyler, ik zie hem zitten in zijn auto en snel doe ik de deur open, 'Kom, late reactie op de schok,' zei ik snel en trok hem mee richting Destiny, ik zag dat zijn gezicht betraand stond maar trok hem snel mee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Duizelig loop ik mee, en loop wat sloom.


    El Diablo.

    Devin,

    Als ik de kamer inloop is alles weer gewoon rusitg. Ik glimlach en zucht opgelucht.

    Destiny

    Ik hoor vaag wat stemmen en ik krijg opeens weer gevoel, was ik daarnet weg? Rustig open ik mijn ogen en zie Devin, maar ook Tyler die er heel wat versuft uitziet, Ik kuch even want praten gaat minder makkelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik kijk even op, maar alles blijft nog steeds draaiend en trillerig.


    El Diablo.