• zouden jullie deze story willen lezen?

    The one who helped me (Harry Styles and Louis Tomlinson)

    hier een stukje uit hoofdstuk 21

    Harry POV
    Toen de zoen eindigde voelde ik me echt gelukkig, ik had nog nooit echt van een meisje gehouden, ik had nog nooit kriebels in m'n buik gehad. Alle meisjes die ik al gehad had, waren maar van korte duur, maar bij Naomi was het anders. Ze keek me nu bezorgd aan, dus vroeg ik haar:"Wil je niet meer met me? Zoen ik zo slecht?" "Nee dat is het niet, integendeel je kust super, maar ik weet niet of ik wel iets met een bekende jongen wil. Wat zullen je fans wel niet zeggen?" Daar had ik nog niet over nagedacht maar ik wist 1 ding zeker: "Jij bent veel belangrijker dan m'n carrière of m'n fans." Ze leek enigszins gerustgesteld maar toen zei ze:"Maar ik weet niet of ik zelf bekend wil worden." Dat verbaasde me: ieder maisje wou toch wel bekend zijn? "Ik niet." zei ze toen ze m'n vragende blik zag. "Ik begrijp het." zei ik liefdevol.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 18:10 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kan je er niet even een inleidend verhaaltje bijzetten? Dat nodigt een stuk meer uit! (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    oké doe iok straks want kmoe gaan eten


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben net begonnen, haha.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    thanx


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.