• Ik ben tante geworden! Mijn zus is vanmiddag om een uur bevallen en het heeft zo'n twintig uur geduurd maar hij is er.

    Het is een jongetje en hij heet Aiden-Skye. (Aarde en lucht)

    Hihi. Ik heb net een etiket gemaakt voor een fles champagne - mijn moeder had weer eens een idee voor iets creatiefs wat ik dan weer moet uitvoeren haha!


    To infinity and beyond •

    Ik vind het een aparte, maar mooie naam. Gefeliciteerd!

    is het niet too ipv to bij de tweede zin? Hmm, ik vind het tweede deel meer een meisjes naam en wat apart maar wel mooi.


    Ex astris, sciencia

    Gefeliciteerd! En mooie naam (:


    Take risks and conquer your fears.

    Superlief! En is zijn roepnaam dan ook echt Aiden-Skye of Aiden? Gefeliciteerd!


    live the life you love

    Bronte schreef:
    is het niet too ipv to bij de tweede zin? Hmm, ik vind het tweede deel meer een meisjes naam en wat apart maar wel mooi.


    Het is inderdaad 'too' en de naam vind ik persoonlijk niet erg mooi. Maar over smaken discussieert men niet (:

    Gefeliciteerd! Ik mag daar nog een tijdje op wachten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oeh, juist als de lente begint. Congratulations!

    En twintig uur voor een bevalling. Dat moet dat hard geweest zijn!

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 17:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat een mooie naam & gefeliciteerd (: !


    The odds are néver in our favor.

    Jemig, twintig uur? Je zus moet blij geweest zijn zeg, toen ie er dan eindelijk uit was o.o
    Maar van harte gefeliciteerd! En ik vind Aiden best een leuke naam, al vind ik de combinatie met Skye dan weer minder. Wel uniek 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd!
    Ik vind de naam heel bijzonder, zou er zelf niet voor kiezen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    gefeliciteerd (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gefeliciteerd! Ik vind het echt een mooie naam! (:

    Cadentium schreef:
    Wat een mooie naam & gefeliciteerd (: !


    26 - 02 - '16

    Merwin schreef:
    Jemig, twintig uur? Je zus moet blij geweest zijn zeg, toen ie er dan eindelijk uit was o.o
    Maar van harte gefeliciteerd! En ik vind Aiden best een leuke naam, al vind ik de combinatie met Skye dan weer minder. Wel uniek 8D

    Dat is normaal hoor. ;]
    Het klinkt raar, maar het is volgens mij héél normaal dat het 'zo lang' duurt.
    Dit is volgens mij zeer ontmoedigend voor alle dames hier op Q die kindjes willen hihi.

    OT: Ik vind het een beetje een vreemde naam. Hij is mooi, maar ik zou zo mijn kind niet noemen. Maar dat moet jou zus en haar vriend/man lekker zelf weten. ;]
    Maar gefeliciteerd! Komen er ook nog schattige pics van je neefje? (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd!


    Alleen maar tranen van geluk

    Negligible schreef:
    (...)

    Het is inderdaad 'too' en de naam vind ik persoonlijk niet erg mooi. Maar over smaken discussieert men niet (:

    Gefeliciteerd! Ik mag daar - hoop ik - nogeen tijdje op wachten


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please