• Stel, je gaat daar naartoe, moet je dan in het thema zijn, of mag je gewoon in elk kostuum dat je zelf wilt..? anders zit je daar met allemaal mensen die in het thema zijn en ben jij heel anders lol.. dus dat vroeg ik me af. En wie van jullie is al eens geweest? tell me, is het het waard en is het leuk? ik moet namelijk op die datums werken maar ik kan ook vrijnemen natuurlijk.. :I Dus kan iemand me dat uitleggen enzo? alvast bedankt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee maakt niet uit, je kan je eigen interpretatie van wat voor jou fantasy is naar voren laten komen, als je er wat voor voelt om verkleed te gaan :].

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 20:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga nooooit in thema, ik zie bijna nooit iemand die in dat thema is eigenlijk. :'D
    Ik ga nu al ongeveer 5 jaar en ik vind het het wel waard. Elk jaar komt er meer bij, het groeit en ik vind het gewoon alleen al leuk om daar te gaan zitten en al die fantastische kostuums voorbij te zien komen, echt geweldig!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga nooooit in thema, ik zie bijna nooit iemand die in dat thema is eigenlijk. :'D
    Ik ga nu al ongeveer 5 jaar en ik vind het het wel waard. Elk jaar komt er meer bij, het groeit en ik vind het gewoon alleen al leuk om daar te gaan zitten en al die fantastische kostuums voorbij te zien komen, echt geweldig!

    @Stalingrad, nou wat heb je dat even mooi gezegd :3 thanks!

    @jou, wow awesome, ga je dit jaar weer? als je een falende assassin tegen komt, of twee, dan ben ik 1 van die twee. :3
    Wat is je kostuum dit jaar, als ik mag vragen? 8D of wat was je kostuum? ik vind het altijd zo leuk om te zien haha. xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Onno schreef:
    (...)
    @Stalingrad, nou wat heb je dat even mooi gezegd :3 thanks!

    @jou, wow awesome, ga je dit jaar weer? als je een falende assassin tegen komt, of twee, dan ben ik 1 van die twee. :3
    Wat is je kostuum dit jaar, als ik mag vragen? 8D of wat was je kostuum? ik vind het altijd zo leuk om te zien haha. xD


    Haha, dat lijkt me zo gaaf. :'D En ik denk niet dat het zo erg gaat falen hoor, haha.
    Uhm, ik ben al als ijsprinses geweest, een engerd met een tutu, Helios, de zonnegod (we gingen toen allemaal als Griekse goden) en dit jaar hebben we een Addams Family thema, dus ga ik als Morticia. :'D Mijn vriend gaat als Gomez, mijn zusje als Wednesday, mijn vader als Ucle Fester en mijn moeder als die gekke oma. Dat is echt heel erg leuk om te doen. Mijn jurk is nu bijna klaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, dat lijkt me zo gaaf. :'D En ik denk niet dat het zo erg gaat falen hoor, haha.
    Uhm, ik ben al als ijsprinses geweest, een engerd met een tutu, Helios, de zonnegod (we gingen toen allemaal als Griekse goden) en dit jaar hebben we een Addams Family thema, dus ga ik als Morticia. :'D Mijn vriend gaat als Gomez, mijn zusje als Wednesday, mijn vader als Ucle Fester en mijn moeder als die gekke oma. Dat is echt heel erg leuk om te doen. Mijn jurk is nu bijna klaar.

    Ah, het kan nooit zo awesome zijn als in de games xD

    en awesome dat iedereen meedoet! mijn ouders willen er NIETS van weten haha. xD maar goed, wie speelt die hand in dat doosje? :c


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Even een ding, moet je verkleed gaan en sta je voor gek als je niet verkleed gaat?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Onno schreef:
    (...)
    Ah, het kan nooit zo awesome zijn als in de games xD

    en awesome dat iedereen meedoet! mijn ouders willen er NIETS van weten haha. xD maar goed, wie speelt die hand in dat doosje? :c


    Mijn moeder wilde eerst in een rolstoel in het zwart gaan en dan haar hand uit een doosje steken. (cat) Maar we hebben toch besloten om gewoon een nephand te nemen hehe.


    Your make-up is terrible

    Eledhel schreef:
    Even een ding, moet je verkleed gaan en sta je voor gek als je niet verkleed gaat?


    Neehoor. :'D Er zijn heel veel mensen die niet verkleed gaan, vooral veel fotografen. Ik ging de eerste keer ook niet verkleed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn moeder wilde eerst in een rolstoel in het zwart gaan en dan haar hand uit een doosje steken. (cat) Maar we hebben toch besloten om gewoon een nephand te nemen hehe.

    ROFL dat is best wel een goed idee van haar, maar achja, niemand zal de hand missen joh. Oke stiekem denkt iedereen waar de hand is. :c

    @Eledhel, ik DENK dat je niet raar word aangekeken, je word eerder aangekeken als je verkleed bent dan dat je niet verkleed bent, maar dat kan ik ook fout hebben, Ik bedoel, wie kijkt er nou naar mensen die niet verkleed zijn? er zijn genoeg die er niet verkleed komen haha


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb echt zin om naar de EFF te gaan samen met Assassin *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb echt zin om naar de EFF te gaan samen met Assassin *O*

    Kan ik me voorstellen 8D veel plezier Mr Gomez and Mrs Wednesday B) of hoe je het ook zegt.. xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Onno schreef:
    (...)
    Kan ik me voorstellen 8D veel plezier Mr Gomez and Mrs Wednesday B) of hoe je het ook zegt.. xD

    Correctie: Mr Gomez and Mrs Morticia.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Correctie: Mr Gomez and Mrs Morticia.

    Wat jij zegt ja! idk ik vind de addams family niks aan. |D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Correctie: Mr Gomez and Mrs Morticia.


    Dan word het nog altijd Mr en Mrs Addams hehe.


    Your make-up is terrible

    Onno schreef:
    (...)
    Wat jij zegt ja! idk ik vind de addams family niks aan. |D

    Hoe kun je dat nou niet leuk vinden? Het is een compleet gestoorde familie, dat is toch geweldig? D:

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan word het nog altijd Mr en Mrs Addams hehe.

    Jaaaah, je hebt weer eens gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.