• Hey (:

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een penvriendin, of zoals de meeste het noemen: een mailbuddy/mailmaatje/ect.

    Ik zal even wat in het kort over mezelf vertellen.
    Mijn naam is Sylvie, ik ben 19 jaar en Belg, dus ik woon dan ook in België. Ik word vaak gezien als een gekke en vrolijke meid, wat ik ook ben. Ik ben erg sociaal, hou van lachen en plezier maken, ik help graag mensen en ben er altijd voor iedereen die me nodig heeft. Ik hou van dansen, schrijven, lezen, rpg'en en gamen. Mijn lievelingskleur is blauw, ik heb geen bepaalde favoriete muziekstijl. Ik hou vooral van horrorfilms en spannende boeken. Verder hou ik van de winter en zomer en van Disney. Ik ben een echte Directioner en Potterhead en als je meer van me wil weten kan je altijd even mijn profiel bekijken.

    Ik ben niet specifiek op zoek naar iemand van België of Nederland, het maakt me dan ook helemaal niet uit van waar je bent. Ik zou liefst wel iemand rond mijn leeftijd willen als penvriendin, omdat mijn interesses waarschijnlijk gewoon heel anders liggen dan bij veel jongere meisjes.

    Morgen begint mijn nieuwe en laatste schooljaar en aangezien de vakantie niet zo heel druk voor me was heb ik niet zo veel te vertellen daarover, maar eens school weer begint heb ik genoeg om over te praten, er gebeurd altijd wel wat. Maar nu gaat het alleen niet over het vertellen van die drukke dagen aan elkaar, maar gewoon ook om bij elkaar je hart te luchten, elkaar dingen te kunnen toevertrouwen en samen dezelfde interesses delen.

    Als je interesse hebt kan je mij altijd even pb'en, hier reageren of een berichtje achterlaten in mijn gb. Ik zou het liefst mailen (hotmail/gmail/outlook/ect) aangezien ik ook echt een penvriendin zoek en ik kan nogal veel vertellen eenmaal ik bezig ben xp

    Ps: Ik bedoel ook echt dat ik maar één penvriendin zoek, maar dat wil niet zeggen dat ik geen vrienden met andere mensen wil worden. Het is gewoon zo dat als ik een heel verhaal aan één iemand ga vertellen of iets persoonlijk, ik moeilijk naar iedereen kan gaan mailen.

    x

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 21:27 ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb je even een PB gestuurd. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Ik ben Gail, ik ben 17 jaar oud en ik ken je lekker al :Y)


    -

    Ellery schreef:
    Ik ben Gail, ik ben 17 jaar oud en ik ken je lekker al :Y)


    Ja xp
    Maar sorry, dan zoek ik iemand anders, haha


    16 - 09 - '17

    Ik ben 18, zoek eigenlijk ook al lang een pennenvriendin en woon ook in België en ben een directioner.

    Alloveryou schreef:
    Ik ben 18, zoek eigenlijk ook al lang een pennenvriendin en woon ook in België en ben een directioner.


    Ik kan je nog makkelijk echt brieven gaan opsturen xp


    16 - 09 - '17

    Hooooooooooi.
    Nou eh - Mijn naam is Mirte, ik ben 20 jaar en ik kom uit Nederland (Noord - Brabant, ftw).

    Ik ben sinds twee weken Potterhead - Ja, ik weet het, ik ben een laatkomer,
    dusss druk bezig met lezen/films kijken.

    En - Tsja.
    Iedereen wil natuurlijk 'n vriendinnetje waar je echt alles aan kwijt kan,
    zelfs dingen die je er in real niet uit weet te krijgen -
    Dus, ik dacht ; wat heb ik te verliezen, proberen kan altijd!

    x


    Ik pb jullie morgen, ik ga nu slapen


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Ik pb jullie morgen, ik ga nu slapen


    Slaapwel lieve schat (bloos)


    -

    Goooood nighties.


    Cenation schreef:
    (...)

    Ik kan je nog makkelijk echt brieven gaan opsturen xp

    Haha ik zou dat eigenlijk nog wel leuk vinden.

    Hooi! (:

    Mijn naam is Yolanda, en ik ben 16 jaar. Op 2 december wordt ik 17. Ik kom uit het noorden van Nederland. Ik speel accordeon en wil daarin verder gaan, vandaar dat ik thuisschool doe, zodat ik genoeg tijd heb voor mijn muziek. Verder hou ik ook van schrijven en lezen (hoewel ik dat de laatste tijd niet meer zoveel doe). Ik ben een enorme Potterhead. Specially Ron! <3 hahaha
    Qua muziek hou ik van 30STM, Eminem, Linkin Park, Nightcore en dat soort dingen. Mijn lievelingskleur is rood en mijn lievelingsdier is een panda.

    Verder heb ik geen flauw idee wat nog meer te vertellen. Mocht je het gezellig vinden om met mij te gaan mailen, laat het maar weten. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 11:43 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •