• Ik zit op de bank en ineens bijt mijn kat in mijn been. Gewoon uit het niets. Dus nu heb ik een bloedende bijtwond van een kat! En aan de zijkant staan haar nagels ook in mijn been. Yay for me, draag ik voor het eersteen legging, liggen mijn benen gelijk open. Het doet pijn. x_x


    Your make-up is terrible

    Haha mijn kat kruipt altijd via mijn schouder over mijn rug weg als hij het niet leuk vindt dat ik hem vasthoud. Het enige probleem is dat hij dan valt en zijn nagels in mijn rug zet. :')
    Maar je hebt de bijtwond toch ontsmet?

    Fitzherbert schreef:
    Haha mijn kat kruipt altijd via mijn schouder over mijn rug weg als hij het niet leuk vindt dat ik hem vasthoud. Het enige probleem is dat hij dan valt en zijn nagels in mijn rug zet. :')
    Maar je hebt de bijtwond toch ontsmet?


    I'm lazy, dat ga ik zometeen doen. Ik wilde eerst een betadine gaasje pakken maar die zijn zo groooot.


    Your make-up is terrible

    Naaawh, ik vind dat echt stom voor je. Stomme Lou! Veel beterschap Niksel <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, ik zou het toch maar snel doen, want die tandjes zijn niet bepaald proper en zo'n ontsteking is ook niet echt fijn. :3

    :O Straks word je deels kat ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    minoesje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    naww, mijn kat gebruikt der nagels gelukkig nooit. En met spelen bijt ze wel eens, maar nooit heel hard. En onze andere kant is te verlegen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gabumon schreef:
    :O Straks word je deels kat ;d


    Natuurlijk, want stiekem is het een radioactieve kat ;D CATWOMAN !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Natuurlijk, want stiekem is het een radioactieve kat ;D CATWOMAN !


    Echt hea.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow o_o Ik zeg angermanagement.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cats are so amazing. :')
    Mijn katten doen dat niet, gelukkig. Zijn ze té lief voor :Y) maar die van mij doen alleen agressief tegen elkaar.


    Destroy what destroys you.

    Goed verzorgen! Kattenbeten kunnen gevaarlijk zijn.. Maar dat wist je waarschijnlijk (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fitzherbert schreef:
    Haha, ik zou het toch maar snel doen, want die tandjes zijn niet bepaald proper en zo'n ontsteking is ook niet echt fijn. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zoals je al gehoord hebt:
    Ontsmetten die handel!

    In de zomer staat mijn rug en armen vol met kattenkrabbels.
    Ik hou mijn kat altijd vast, als hij wegwilt, zet hij zijn nagels en klimt hij over mijn schouders, mijn rug...
    Of als hij aan het 'relaxen' is, zijn klauwen in - klauwen uit - klauwen in - klauwen uit -


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Zoals je al gehoord hebt:
    Ontsmetten die handel!

    In de zomer staat mijn rug en armen vol met kattenkrabbels.
    Ik hou mijn kat altijd vast, als hij wegwilt, zet hij zijn nagels en klimt hij over mijn schouders, mijn rug...
    Of als hij aan het 'relaxen' is, zijn klauwen in - klauwen uit - klauwen in - klauwen uit -


    Klinkt als mijn poesje. (cat)