• Overdag is het lekker warm en 's avonds kan je gewoon heerlijk in je warme bedje kruipen omdat het in de nachten weer wat kouder is. (:
    Ik heb echt zo'n warm bed met allemaal kussens en dekens, het is een tweepersoons, dus je kan er ook nog lekker in verdrinken, haha. en dat ga ik nu ook doen; welterusten!



    Wat vinden jullie van het weer nu? Haha (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind het geweldig! Al zou het in de avond ook wat langer mogen warm zijn, want ik zit graag nog wat langer buiten. Maar ik kan zeker niet klagen :3
    Slaapwel trouwens!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 21:50 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is te mooi!
    D:
    Oké, het is goed weer, maar niet aangenaam tijdens de examens.
    Joh. Slaapwel ^^
    Ik zal blij zijn als ik ook eens van het zonnetje kan genieten. Ik leer niet thuis.
    En als ik op de speelplaats zit, krijgt mijn jeans te warm. En het is 's ochtends nog te koud om een kortere broek aan te doen.
    D;
    Maar anders klaag ik niet :D

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 21:52 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het mag gerust nog warmer voor mij (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Negligible schreef:
    Ik vind het geweldig! Al zou het in de avond ook wat langer mogen warm zijn, want ik zit graag nog wat langer buiten. Maar ik kan zeker niet klagen :3
    Slaapwel trouwens!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Negligible schreef:
    Ik vind het geweldig! Al zou het in de avond ook wat langer mogen warm zijn, want ik zit graag nog wat langer buiten. Maar ik kan zeker niet klagen :3
    Slaapwel trouwens!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zoals het nu is, is het perfect! Niet al te heet en 's avonds gewoon heerlijk koud. Ik, een eeuwig klagende Hollander, ben tevreden!


    No growth of the heart is ever a waste

    I agreeeee. Al mag het van mij overdag wel iets warmer hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het nu ook goed. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fantastico! Alleen zou het af en toe íets minder hard mogen waaien; de wind is soms net iets te koud (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Arid schreef:
    Het mag gerust nog warmer voor mij (krul)

    Dat + minder wind.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Iets warmer zou inderdaad lekkerder zijn, zeker in combi met dat het wat langer warm blijft. Maar dit is zeker ook niet slecht. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Assassin schreef:
    I agreeeee. Al mag het van mij overdag wel iets warmer hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iets warmer s'morgens aangezien ik op de fiets naar school moet maar voor de rest is echt heerlijk weer. Toch kan ik s'avonds lekker in mijn warme bed kruipen en er s'morgens niet meer uit willen omdat het zo heerlijk warm is


    Physics is awesome

    nog een paar graadjes erbij en het zou perfect zijn
    Ik heb ook zo een bed waar je lekker in weg kan kruipen(twijfelaar)
    Ik lees echt contstant met dit weer
    lekker buiten in de zon
    lekker warm in de avond in mijn bedje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als die wind wegblijft is het perfect. (cat)


    -