• Hallo (:
    Ik wil graag gaan stretchen, maar ik hoor van verschillende mensen dat het vreselijk gaat stinken en je er eigelijk vrijwel niks aan kan doen.
    Klopt dat? D: Want ik heb niet zo'n zin om met een stinkend hoofd rond te gaan lopen, dat vind ik het niet waard :'3


    Alis volat propriis.

    sterilon? http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Sterilon.aspx?mId=10704&rId=1070
    dit werkte bij ons altijd tegen de pus en het dichtgroeien toen ik mijn gaatjes voor het eerst kreeg haha.. misschien parfum achter je oor wrijven?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Klopt.
    Ik heb allebei mijn oren gestreched, en als ik mijn tunnels er zo in heb zitten ruik je het niet echt. Ik moet ze er alleen niet uithalen want dat meurt verschrikkelijk.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Als het echt erg stinkt dan of verzorg je het niet goed of het is ontstoken. Als je net een maat groter hebt gestretcht en als je dan na een dag hem schoon wil maken dan kan je het wel ruiken, maar echt stinken deed het bij mij niet. Als het goed genezen is ruik je er helemaal niets van. Maar zoals je hier boven leest is het per persoon erg verschillend, ik zou je hierdoor iig niet tegen laten houden ;)

    Ik heb mijn tunnels nu al een tijdje en ik heb er nog geen last gehad,
    ook niet met stretchen.
    Ik maakte ze ook wel elke dag schoon, en gebruikte sterilon maar dat raad ik af, want daar werd de ontsteking niet minder op, en het deed hardstikke pijn.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Goulding schreef:
    Dat had ik nog nooit gehoord, haha. Maar ik heb het nooit gemerkt bij iemand die ik ken, maar het is ook niet zo dat ik met mijn neus tegen zijn oor gedrukt sta ofzo. :W


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Ik heb zelf streches en ze stinken totaal niet, dus ik denk dat dat van persoon tot persoon afhangt.


    Ex astris, sciencia

    Heb er nog nooit van gehoord.


    A promise is forever, at least that's what they say. Welcome to reality. they're broken, everyday.

    Ik heb tunnels en ik heb nergens last van, haha!
    Ik hou ze ook gewoon goed schoon en was ze elke dag met unicara zeep.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb een dunne stretch maar niet zo gewoon een gat maar echt een ring en ik spuit er elke dag parfum op en hij stinkt dus niet...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Die van mijn vriend meuren wel. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat zijn dat?


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    Wat zijn dat?




    of

    Goulding schreef:
    (...)



    of



    Getsie. :S


    26 - 02 - '16

    Gewoon goed schoonhouden :3


    Let it come and let it be

    groeit dat grote gat ooit terug?


    Shit happens but pee happens a lot more.