• Ik weet even niet hoe ik het moet gaan aanpakken.
    Eigenlijk voel ik me niet lekker. Ik heb keelpijn, hoewel dit nu al wat minder is als gister, en mijn neus zit verstopt. Zo verstopt dat ik vannacht maar van 3 tot 6 geslapen heb, en de rest van de nacht alleen maar wakker heb gelegen omdat ik niet kon ademhalen.

    Ik zit nu dus al vanaf 9 uur op school, heb tot kwart over 12 les, maar ik heb om kwart voor 3 stage, dus blijf in de tussentijd op school, want het heeft voor mij geen nut om naar huis te gaan.
    Eigenlijk wilde ik niet naar school gaan omdat ik wilde uitrusten, maar dat wilde ik niet want dan moest ik een vervangende opdracht maken, en ik kan het ook niet maken om niet naar stage te gaan.
    Morgen kan ik ook niet uitrusten, want ik moet werken en dat kan ik niet afzeggen. En zondag viert mijn vader zijn verjaardag en krijgen we familie op bezoek, ja dan heb ik ook geen rust.
    Maandag heb ik vrij, maar ik heb dinsdag een presentatie dus die kan ik maandag dan gaan voorbereiden..

    Maar eigenlijk wil ik dus gewoon even rust, want ik ben bang dat als ik geen rust neem en maar gewoon door ga, dat ik dan ineens helemáal ziek ben, en dan ben ik vaak twee weken ofzo ziek. En dat kan ik al helemaaal niet maken..
    Hoe zouden jullie dat aanpakken?

    Thanks for reading by the way (:


    Inspiration can hit you any time

    Meld je gewoon ziek. Als je ziek bent is een dag school gewoon onzin. Je kan je niet concentreren en alles gaat het ene oor in en het andere oor uit.
    Je moet uitrusten en dat weet je zelf ook.
    Gewoon ziek melden. Overleg volgende week desnoods met de leraar over die opdracht zodat jullie misschien een uitweg vinden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik zou in ieder geval niet naar stage gaan. Gewoon naar huis en naar bed jij.


    Your make-up is terrible

    Tuurlijk kun je het wel maken om je stage af te zeggen, thefuck als je niet eens fatsoenlijk kan ademhalen. Wa's dat voor onzin? Meld je af en ga thuis tot jezelf komen.
    Neem van mij aan: als je lijf je zegt dat je rust moet nemen, DOE het dan ook. Ik heb een keer die waarschuwingen in de wind geslagen en daar kreeg ik heel veel spijt van.


    No growth of the heart is ever a waste