• Tja, mijn moeder wilt dit weekend naar almere, en ik moet mee. Dus ik vroeg me af of er iemand die daar woont misschien zin heeft om iets leuks te doen met mij? :$
    x
    -oja ik wist geen topic naam x'D-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    (...)

    Hmm ik laat het je nog wel weten oke? ik weet het namelijk nog niet zeker =.= *Gromt*



    Okay haha


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    D'r is eigenlijk niks in Almere buiten te beleven haha, better be in Almere-stad daar gebeurt alles. yay


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    D'r is eigenlijk niks in Almere buiten te beleven haha, better be in Almere-stad daar gebeurt alles. yay



    I know, Almere Buiten is zwaar klote, de stad is gewoon awesome.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dan moet je het gewoon leuk maken(nerd)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    LalaLoveGray schreef:
    Dan moet je het gewoon leuk maken(nerd)


    Da's onmogelijk.
    Het enigste interessante hier is dat er iemand die ooit een Topper was een straat of een paar straten achter mij woont.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Da's onmogelijk.
    Het enigste interessante hier is dat er iemand die ooit een Topper was een straat of een paar straten achter mij woont.


    Hahaha, hmm Almere-Buiten had een leuke hobbywinkel, maar die's pleitos. Dus nu kom ik er alleen nog maar voor een vriendin die er woont hihi


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    (...)

    Hahaha, hmm Almere-Buiten had een leuke hobbywinkel, maar die's pleitos. Dus nu kom ik er alleen nog maar voor een vriendin die er woont hihi


    Ik kom er omdat ik er woon xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Whaha oke, dan faalt het misschien wel ja x'D maat TOCH kan je het vast nog wel leuk maken met iets x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Er is wel een MacDonald's in Doemere, we hebben nog wel een enge straat, er zijn aardig veel winkels bij gekomen, we bezitten over een bieb en uh het is hier aardig veilig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    hahaha dat is al wat x'D Bij ons is het echt heel onveilig, vooral in de avond x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Euh...in de straat van mijn vriendin R. zijn er echt superveel creeps: Pedo's, mensen die je kunnen vermoorden, ontvoerders noem het maar op.

    Maar in mijn straat en in die van mijn vriendin K. is het echt veilig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    whahaha klinkt als een gezellige buurd x'D hoe is het verder daaro? (A) En trouwens hoe oud ben je eigenlijk x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Myv382 schreef:
    Nope, ik woon in de buurt van Apeldoorn.


    Destroy what destroys you.