• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij net ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Bij mij ging het zo:
    Ik ben via Twitter erachter gekomen wie één van m'n nichten is. (geen idee of ik er meer heb). Ik dacht dat ze iets ouder dan mij zou zijn, een jaar of 16 dus. Wat blijkt: Ze is 13! :S

    Greetz,
    Kim alias Wicket


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat alle mannen niet te vertrouwen zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:47 ]

    Dat mijn buurjongen die ik al eeuwen niet gesproken heb ook een kpop fan is omdat ie onder andere onder de douche B2ST luisterde en meezong, wat ik altijd kan horen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat ik moet sstoppen me pc'en


    Tijd voor koffie.

    Dat ik mijn airco jad uitgezet toen ik van plan was om de gaan slapen, maar dat ik een half uur later nog steeds met mijn boek en Ipod op m'n bed lag :')
    En ik wist niet dat die palen bij paaldansen ronddraaien. Maar hoe kon je dat weten dan??
    En ik kwam erachter dat morgen mijn allerlaatste dagje is van de vakantie. Ik voel me nou echt depressief daardoor. Echt totaal geen zin in.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat het uitgaat tussen een vriendin van mij en haar vriendje. Waar ik stiekem blij mee ben omdat ik hem echt niet mag, maar zij houdt van hem en dus vind ik het wel heel zielig voor haar. Tegenstrijdig D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat Evanescence My Immortal zingt. :"D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat het al 1 uur is


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    Dat het al 1 uur is


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat ik echt van gruwelijke moord en rape verhalen hou (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat Ice Queen van WT op nummer 62 staat in de top 500 van deze eeuw staat.
    En dat je bij Qmusic tickrts voor Lady Gaga kan wimnen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    dat het 38°C is o_O

    Waar een vriend van me woont.


    Pretty is just a pretty word.

    Dat cornetto's lekker zijn :9~


    Tijd voor koffie.

    Dat dit topic bijna vol is


    Tijd voor koffie.

    Dat dit topic vol is :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt- IK ZEI HET TOCH!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:33 ]


    Tijd voor koffie.