• Helleu :]
    Mijn vriend en ik hebben nu meer dan 8 maanden, en we hebben ook seks enzo, maar alleen met condoom, en sinds kort zijn we daarmee gestopt, omdat we allebei bang zijn dat hij scheurt, of dat er iets fout gaat. Het komt er dus op neer dat ik aan de pil wil, maar mijn ouders vinden me te jong, en ik mag het dus niet. Ze zeggen dan gewoon; "Heb dan maar gewoon geen seks."
    Er valt ook gewoon echt niet met haar te praten, en ik vind het nogal dom dat het niet mag, want wat wil ze nou, dat ik zwanger word ofzo? Ik ben misschien dan wel jong, maar ze weet toch wel dat ik het doe, en tóch mag het niet. Nu wil ik dus aan de pil zonder mijn ouders het te weten komen, en ik weet wel waar je het kan halen enzo, het enige probleem is; De verzekering. Ik ben bang dat mijn ouders het daardoor te weten komen, en buiten de verzekering betalen zit er niet in, ik ben niet bepaald rijk :Y) Maargoed, weet iemand hoe dit werkt? Ik wil sowieso binnekort gaan bellen naar mijn huisarts voor een spreekuur, maar ik vind het wel fijn om dit vantevoren te weten, zodat ik daar niet voor niks zit (:


    Alis volat propriis.

    Onder 18 hoef je toch niet te betalen ofwel.


    -

    JackyDaniels schreef:
    Onder 18 hoef je toch niet te betalen ofwel.


    Sinds kort moet je betalen voor de pil, bij ons tenminste wel.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik denk dat je huisarts je wel kan helpen, want ik weet het niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je kunt het aangeven bij de huisarts en die zorgt daar dan voor :)


    Life is hard and then we die

    Amsterdam schreef:
    (...)

    Sinds kort moet je betalen voor de pil, bij ons tenminste wel.

    For real? Oh fack dat wist ik niet :'D


    -

    @ JackyDaniels
    Nee, klopt, de verzekering betaalt dat bij ons in ieder geval, maar ik ben dus juist bang dat mijn ouders er dóór de verzekering achterkomen dat ik aan de pil ben.


    Alis volat propriis.

    Amsterdam schreef:
    (...)

    Sinds kort moet je betalen voor de pil, bij ons tenminste wel.
    Ik heb van de week nog gehaald, ik heb niet moeten betalen ofzeuw..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt het aangeven bij de huisarts en die zorgt daar dan voor :)

    Ah oke, mooi (: Dankje ;D


    Alis volat propriis.

    Anders zeg je dat je menstuatie héél onregelmatig en heftig is?
    En anders gewoon van je zakgeld, de huisarts heeft toch zwijgplicht :'D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 18:39 ]

    Scandinavia schreef:
    @ JackyDaniels
    Nee, klopt, de verzekering betaalt dat bij ons in ieder geval, maar ik ben dus juist bang dat mijn ouders er dóór de verzekering achterkomen dat ik aan de pil ben.

    Beter dat je het veilig doet dan niet veilig toch. (bloos) Mijn moeder wou het eerst ook niet maar toen was ik het zat en vroeg ik het nog een keer en toen gaf ze toe :'D Maar hoe oud ben je dan?


    -

    Maak ze bang en zeg dat je zwanger bent. Haha nee dat is wel erg heftig.

    Als je nog geen 18 bent komen ze er sowiesie niet achter, het is niet dat ze een rekening krijgen waar dat op staat.


    Your make-up is terrible

    Onder de 18 word je pil gewoon vergoed, hier tenminste wel, zou voor verdere info naar de HA. Inpreciepe hoeven je ouders niks te weten te komen, ze zullen het iig niet horen van de verzekering.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ EstrellaVida
    Haha mijn ouders weten dat mijn menstruatie absoluut niet erg is ;$ Dus dat gaat niet lukken x'D En ik krijg momenteel geen zakgeld ):
    @ JackyDaniels
    Ik ben 14 en mijn vriend is 16 (: Ik weet dat het best jong is, maar ik doe niet zomaar iets, ik denk er wel bij na ^^


    Alis volat propriis.

    Kan je een verzekering dan nakijken? En sowieso denk ik niet dat jouw ouders die elke dag zitten te bestuderen, dus als je weet hoe het werkt, zou ik het toch zo doen. Het is misschien niet de beste oplossing, maar ik zou het risico nemen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als het gewoon vergoed word, is dat in ieder geval mooi, en anders zou ik zeggen zoek een baantje, of zorg dat je 20 euro bij elkaar spaart dat als het condoom scheurt, je als de donder die morning afterpil kunt halen. -Ze zijn niet goedkoop, volgens mij iets van 12 euro las ik. Maar ik weet het niet zeker, en je kan altijd beter te veel dan te wijnig op zak hebben :'D-