• Even voor iedereen die het nog niet weet. IGo One Direction(wat eerst IGot Jungle Worms heette) wordt op 7 April uitgezonden in Amerika. Je kan deze hier live kijken om 2 uur 's nachts op 8 April.
    Hier zijn een aantal sites waar je op kan kijken:
    - http://tiny.cc/yj07aw
    - http://tvloure.info/?p=2643
    - http://alturl.com/t6ikb


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Pfff, dat wordt de hele nacht opblijven dus.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    Pfff, dat wordt de hele nacht opblijven dus.


    Dat wordt dus gewoon afwachten tot het op internet staat. Acht april 's middags dus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Okay, die kijk ik de dag erna wel terug haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Everdeen schreef:
    (...)

    Dat wordt dus gewoon afwachten tot het op internet staat. Acht april 's middags dus.


    Ik wilde ook voor WMYB opblijven, maar dacht mocht niet, haha. En ik wil 'm graag live zien, dus... Ik zie nog wel.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Ik wilde ook voor WMYB opblijven, maar dacht mocht niet, haha. En ik wil 'm graag live zien, dus... Ik zie nog wel.


    Voor What Makes You Beautiful? Hahaha, die werd toch 's ochtends uitgezonden en de videoclip 's middags?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Voor What Makes You Beautiful? Hahaha, die werd toch 's ochtends uitgezonden en de videoclip 's middags?


    De videoclip wel, maar ik wilde de eerste keer op de radio horen. Alleen ik slaap altijd in coma or something, dus... o_o. Ik ga het deze x proberen, omdat het dan toch weekend is.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    De videoclip wel, maar ik wilde de eerste keer op de radio horen. Alleen ik slaap altijd in coma or something, dus... o_o. Ik ga het deze x proberen, omdat het dan toch weekend is.


    Ah, ik had me wekker toen gezet, lol. En bij Gotta Be You zat ik in Londen in de bus en heb ik dat interview en zo daar op de radio gehoord met een medefan, ahahah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ah, ik had me wekker toen gezet, lol. En bij Gotta Be You zat ik in Londen in de bus en heb ik dat interview en zo daar op de radio gehoord met een medefan, ahahah.


    Aaaah, cuwl. (: Echt jaloersss op dat GBY verhaal.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Urm ik zou wel op wille blijven maar die maandag start mijn toetsweek. Dus dat kan ik beter niet doen. Dan maar wachten tot het op het internet staat (:


    What's so bad about being different?

    8 april is op een zondag dus dan kijk ik het wel zodra ik m'n bed uit kruip, lol.


    Hope goes lost but never dies.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Dat wordt dus gewoon afwachten tot het op internet staat. Acht april 's middags dus.

    ^


    Save me from myself.

    Nehh.. Kan je geen nickelodeon live kijken op die website.


    Firm believer of all that is magic

    Dat word lang wachten voor me, heb dat weekend een familieweekend en de week daarna PTA week


    Physics is awesome

    8 april is mijn verjaardag =D Meestal kan ik dan niet slapen (vraag niet waarom, het is gewoon zo :S) Als ik wakker ben ga ik kijken denk ik ^^


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dat wordt snel doorwerken in het restaurant om optijd thuis te zijn xd x


    kan nen atz die rails ne keer nie recht leggen?!