• Even voor iedereen die het nog niet weet. IGo One Direction(wat eerst IGot Jungle Worms heette) wordt op 7 April uitgezonden in Amerika. Je kan deze hier live kijken om 2 uur 's nachts op 8 April.
    Hier zijn een aantal sites waar je op kan kijken:
    - http://tiny.cc/yj07aw
    - http://tvloure.info/?p=2643
    - http://alturl.com/t6ikb


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    O God, Dat wordt weer iets te lang opblijven! x

    LE WATCHING NOW!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dit is erg, maar ik kijk het ook! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb net part 2 (part 1 kan ik niet vinden) even gekeken en ik moet zeggen de jongens kunnen voor geen meter acteren, maar het is wel een leuke aflevering. Alleen ik vind het jammer dat ze de typische 1D dingen, zoals Vas Happenin'?, er niet in hebben gedaan. Dat had op het einde (bij Zayn en Sam) mooi gekunt. Maar wel A++ voor Gibby en Harry's sexy gezichtsuitdrukkingen.<3
    Maar goed, als iemand part 1 heeft gevonden (wel een goede) zou hij/zij hem dan hier willen posten?(:


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Ik heb net part 2 (part 1 kan ik niet vinden) even gekeken en ik moet zeggen de jongens kunnen voor geen meter acteren, maar het is wel een leuke aflevering. Alleen ik vind het jammer dat ze de typische 1D dingen, zoals Vas Happenin'?, er niet in hebben gedaan. Dat had op het einde (bij Zayn en Sam) mooi gekunt. Maar wel A++ voor Gibby en Harry's sexy gezichtsuitdrukkingen.<3
    Maar goed, als iemand part 1 heeft gevonden (wel een goede) zou hij/zij hem dan hier willen posten?(:


    Dit is heel de aflevering. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    HarrysBum schreef:Alleen ik vind het jammer dat ze de typische 1D dingen, zoals Vas Happenin'?, er niet in hebben gedaan. Dat had op het einde (bij Zayn en Sam) mooi gekunt.

    Vond het juist raar dat ze er met Zayn vandoor ging, in plaats van Niall.
    Bedoel, die twee houden allebei ontzettend veel van eten! (':
    Had ze hem mooi met een "British sandwich" de lift in kunnen lokken, in plaats van Zayn mee te trekken.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Vond het juist raar dat ze er met Zayn vandoor ging, in plaats van Niall.
    Bedoel, die twee houden allebei ontzettend veel van eten! (':
    Had ze hem mooi met een "British sandwich" de lift in kunnen lokken, in plaats van Zayn mee te trekken.


    Whaha! A+++!


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik vond 't wel leuk ;D GIBBEEEEH!
    Ja, de jongens kunnen echt voor geen meter acteren. Zich zelf zijn is genoeg (:

    iSagittarius schreef:
    Ik vond 't wel leuk ;D GIBBEEEEH!
    Ja, de jongens kunnen echt voor geen meter acteren. Zich zelf zijn is genoeg (:


    Mooi gezegd!


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik vond het super maar je ziet dat ze beter kunnen zingen dan acteren. Ik vond het wel jammer dat ze zo weinig tekst kregen :( maar het was wel zot om ze eens als acteurs bezig te zien ! <3