• En dit zijn ze :D

    Ik ben der super blij mee(H)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Leer of plastic? They look shiney.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Leer of plastic? They look shiney.


    Ze zijn echt van leer :) En heb ook nog chaps (weet niet hoe je dat schrijft)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik had van die lange laarzen verwacht, maar dit is ook leuk! Veel plezier d'r mee!


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik had van die lange laarzen verwacht, maar dit is ook leuk! Veel plezier d'r mee!


    Die had ik ook eerst maar wilde nu schoenen hebben haha Dank je ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Vind laarzen fijner, maar veel plezier met je nieuwe schoenen ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    OldDiary schreef:
    (...)

    Ze zijn echt van leer :) En heb ook nog chaps (weet niet hoe je dat schrijft)


    Ik vind zelf leer ook fijner. Ik heb leren winterlaarzen, maar nog geen schoenen. In de zomer loop ik met de plastic laarzen die ik al een jaar of 5 heb.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Leuk. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Licet schreef:
    Vind laarzen fijner, maar veel plezier met je nieuwe schoenen ;)


    •*• Lululu •*•

    had ook eerst laarzen maar mijn binnen voering ging kapot :( Vond ik erg jammer want ze zaten erg lekker maar nu vond ik ze niet meer fijn zitten, besloot om nu eens rij schoenen te proberen :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Gaaf!
    Die zien er nog een heel stuk glimmender en mooier uit dan mijn stoffige, rimpelige schoenen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Licet schreef:
    Vind laarzen fijner, maar veel plezier met je nieuwe schoenen ;)


    Bad decisions make good stories.

    Ik zo 3 paar van die dingen. Maar rij er alleen mee in de zomer, als het echt snikheet is.
    Anders rij ik altijd met m'n lange laarzen.
    Veel plezier ermee :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.