• Overal in de badkamer zie ik ze weer.
    Vanochtend liepen er weer drie op de douche muur, en op het raam veel. Zelfs een op de muur in de woonkamer.

    Zijn wij het enige huis waar die beesten zich bevinden?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb er bij mij thuis binnen nog nooit één gezien, dus ik denk dat jij wel de enige bent..


    Stop wishing, Start doing..

    Neen die zitten rond deze tijd ook altijd op mijn raam en dat van mijn zus. Echt vuil!

    Eentje, op de binnenkant van de deur. Ik heb ze buiten wel al veel gezien.


    Your make-up is terrible

    Beter dat dan wespen in je kamer D: ik had er vrijdag er twee zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, gelukkig niet 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee meer dit:


    Shoganai i ne~

    Serophina schreef:
    Ik heb er bij mij thuis binnen nog nooit één gezien, dus ik denk dat jij wel de enige bent..

    Bij ons komen ze altijd rond een periode. Elk jaar. Dus nu zijn ze er weer (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Cornerstone schreef:
    Neen die zitten rond deze tijd ook altijd op mijn raam en dat van mijn zus. Echt vuil!

    Ik vind ze niet vies, maar ik opende mijn raam een keer en er zaten wel 20 van die rode beestjes in een hoekje gepropt. DAN is het wel vies.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het appartement van mijn grootmoeder zat er vroeger vol van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bij ons zat er laatst een in de gymzaal van school. Een wonder dat hij nog leefde na de les :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Usui schreef:
    (...)
    Ik vind ze niet vies, maar ik opende mijn raam een keer en er zaten wel 20 van die rode beestjes in een hoekje gepropt. DAN is het wel vies.

    Ik vind het mooie beestjes als ze buiten zitten maar op mijn raam vind ik er niks aan als er zo drie zitten. Maar daar zitten ook vaak zwarte tussen.

    Wees blij, bij ons zijn het pissebedden en spinnen...
    Een lieveheerstbeestje gebeurt ook wel eens maar weinig...
    Wij wonen in de velden dus wij vinden wel heel wat meer...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is me nog nooit overkomen. hier vinden slakken het leuk binnen te komen -geen idee hoe het komt-
    En zoals bij iedereen wel, de altijd en eeuwige vliegen. Ik zou blij zijn met liefheersbeesjes :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja, had er vandaag nog een uit Krull's woonkamer gered. Vette invasie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cornerstone schreef:
    Neen die zitten rond deze tijd ook altijd op mijn raam en dat van mijn zus. Echt vuil!

    Ik vind die ook echt vies! D:
    Vorige maand dat er een op mijn laken, ik kreeg het echt bijna bah!