• Kunnen jullie mij een paar creatieve ideetjes geven voor een toneelstuk?
    Ik moet samen met 4 andere mensen voor Engels een creatieve opdracht rond een toneelscript maken. We hebben het gelezen, maar tot hiertoe nog geen ideeën (terwijl ik altijd zo creatief ben...!). Het staat niet op punten, we mogen doen wat we willen en het moet zo'n 5 minuten duren (dacht ik).

    So, give me your ideas! (krul)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Iets dramatisch, dat laat altijd goede indrukken achter.

    Acteer een forum-ruzie uit! *O*
    okay, ik weet niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Iets dramatisch, dat laat altijd goede indrukken achter.

    Acteer een forum-ruzie uit! *O*
    okay, ik weet niets.


    Het moet gaan over het toneelscript.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Escritura schreef:
    Acteer een forum-ruzie uit! *O*
    okay, ik weet niets.

    Met Hale of Jill(wbw)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    Met Hale of Jill(wbw)


    Willen jullie alsjeblieft on topic blijven? Dit gaat helemaal niet over het topic.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Apfelschorle schreef:
    (...)

    Willen jullie alsjeblieft on topic blijven? Dit gaat helemaal niet over het topic.

    We geven je topic hele stiekeme bumps zodat er mensen die je wel kunnen helpen het zien (bloos)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 14:45 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    (...)
    We geven je topic hele stiekeme bumps zodat er mensen die je wel kunnen helpen het zien (bloos)


    Oké, fijn! :p
    Ik heb echt geen idee, and it pisses me off! >.<
    Ik wou een gedicht schrijven, maar dat kan je niet met vijf mensen en daarbij ben ik wrs de enige die poëzie leuk vind.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Is het de bedoeling dat je een heel toneelstuk schrijft? Wat ook uitgevoerd kan worden etc?

    Myrthe12 schreef:
    Is het de bedoeling dat je een heel toneelstuk schrijft? Wat ook uitgevoerd kan worden etc?


    Nee, we hebben een toneelstuk (script), een bestaand toneelstuk dus. Dat moeten lezen om daar rond dan een creatieve activiteit voor de klas te brengen. Carte blanche.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Apfelschorle schreef:
    (...)

    Nee, we hebben een toneelstuk (script), een bestaand toneelstuk dus. Dat moeten lezen om daar rond dan een creatieve activiteit voor de klas te brengen. Carte blanche.


    Waar gaat dat script over dan, want zo heb ik ook geen idee wat ik zou kunnen zeggen. :'D


    Til hug og blod.

    iets met een bepaalde boodschap


    Things end, But Memories taste forever

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Waar gaat dat script over dan, want zo heb ik ook geen idee wat ik zou kunnen zeggen. :'D


    2 personen: een kapster en een professor met een drankprobleem. (Educating Rita)
    De professor moet de kapster proberen literatuur bij te brengen, omdat de kapster iets met haar leven wil doen, slimmer zijn enz.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    renesmee13 schreef:
    iets met een bepaalde boodschap


    Hoe bedoel je?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Apfelschorle schreef:
    (...)

    2 personen: een kapster en een professor met een drankprobleem. (Educating Rita)
    De professor moet de kapster proberen literatuur bij te brengen, omdat de kapster iets met haar leven wil doen, slimmer zijn enz.


    Dan draai je de rollen om, dat de kapster de professor dingen bij gaat leren ofzo


    Til hug og blod.