• Ik moet een Grieks stripverhaal maken van 1 blaadje. Weet iemand misschien een kort, leuk verhaaltje met makkelijk woorden zodat ik het ook kan vertalen in het Grieks??:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    lol whaha dat moest mijn vriendin ook :'D
    ze deed het over een steen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Misschien over de Minotaurus? 8D

    ImOnFire schreef:
    lol whaha dat moest mijn vriendin ook :'D
    ze deed het over een steen

    Haha, ik denk niet dat mijn lerares dat goed vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Misschien oever kinderen die verstoppertje spelen? Dan teken je gewoon hoe iemand telt en de anderen weglopen en zo verder?

    Ik moest eens een strip maken over het ontstaan van de Trojaanse oorlog met de gouden appel, misschien is dat een idee?
    Tenminste, ik denk dat het over zo'n Griekse mythe moet gaan?
    Je kunt ook het houten paard doen, of de Minotaurus of iets dat je net nog hebt gehad ofzo ^^


    Cookies!

    Dat van mij mocht over Boy George gaan (cat). Maar, ik weet niet of jouw lerares dat op prijs stelt?
    Anders, gewoon. iets over een mythe, dat kan alleen maar goed zijn, lijkt mij. En daar kan je vast ook wel Griekse teksten van vinden op internet.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Doe een Griekse mythe? Als je het verhaal uitbeeld in plaatjes, volstaat het noemen van een paar namen wel (A)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the