• En zouden jullie hem kopen? (prijs 39,99)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 11:58 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Audacity schreef:
    Veertig euro voor zo'n broek vind ik een koopje hoor :'D.
    Doen dus.


    comfort in c h a o s

    Ja, het is inderdaad vrij goedkoop. Alleen is het natuurlijk geen G-STAR of Levi's, dus ik vraag me af of de kwaliteit goed is. Ik heb hem besteld, en nu afwachten of hij goed zit!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Barnabas schreef:
    Wow, vinden mensen veertig euro veel voor een broek?
    *loopt zwijgend als een verwend nest het topic uit*

    Le This ^

    Ik vind hem wel leuk, maar ik zou hem persoonlijk niet kopen, omdat hij me iets te warm lijkt voor de zomer.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 13:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja :3


    I am an idiot, I move.

    Tragically schreef:
    (...)
    Le This ^

    Ik vind hem wel leuk, maar ik zou hem persoonlijk niet kopen, omdat hij me iets te warm lijkt voor de zomer.
    Ja, nou ja ik kan hem altijd nog terugbrengen. Verder dacht ik wel dat ik hem kan matchen met een simpel hempje, dus word het een stuk minder warm. (cool)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind hem niet mooi. Maar ik draag zelf nooit spijkerbroeken dusja (cat)


    -

    Snor schreef:
    Ja, het is inderdaad vrij goedkoop. Alleen is het natuurlijk geen G-STAR of Levi's, dus ik vraag me af of de kwaliteit goed is. Ik heb hem besteld, en nu afwachten of hij goed zit!


    Is hij van Pull & Bear? (:

    Snor schreef:
    (...) Ja, nou ja ik kan hem altijd nog terugbrengen. Verder dacht ik wel dat ik hem kan matchen met een simpel hempje, dus word het een stuk minder warm. (cool)

    Je kunt hem toch ook nog bewaren voor volgend jaar? Of koop jij een broek, draag je 'm drie maanden en dan gaat ie de prullenbak in? ;]

    OT: hij is wel leuk, maar ik vind hem net iets hoog,l. Niet mijn ding, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Goulding schreef:
    (...)

    Is hij van Pull & Bear? (:
    JA!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) JA!


    Ik vind dat goede broeken (:

    Goulding schreef:
    (...)

    Ik vind dat goede broeken (:
    O, heb je er ooit al wat besteld? Is het een lengte-breedte maat? Want ik heb meestal een langere lengte nodig, als je het vergelijkt met de breedte. (Aangezien ik redelijk lang ben en nog niet echt in de breedte ben gegroeid)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Rajah schreef:
    Jaaa!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik vind hem leuk! Alleen heb ik mijn broeken altijd onder mijn heupen hangen, dus ik denk dat deze wat te hoog zit.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tiana schreef:
    Ja, ik vind 'm mooi! Alleen ben ik meest nooit zo van de dure broeken, dus ik zou wel wachten tot 'ie iets goedkoper werd..



    D-d-duur..? O_O
    Hij is 40 euro!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is hij niet iets te skinny?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien