• Alweer, en deze vind ik persoonlijk eigenlijk niet mooi maar ja. Zolang hij het mooi vind is het goed voor hem. Als je op deze foto klikt en hem vergroot zie je het goed. (kijk naar zijn hand waar hij mee belt)

    Dit zei hij erover:
    Well my tattoo has a lot of different meanings. It stands for life and death, power and strength, beauty and perishabilty, love and bond, equality and distinctions… I think it just looks really cool

    Ook zou hij samen met Far East Movement een single hebben 'If I Die Tommorow'. De preview staat op youtube. Niet dat ik Bill in die 40 sec. preview gehoord heb...
    Ik vond hun oude muziek toch de beste!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Is dat... is dat... Bill... DA FUCK HAPPENED?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat van die tattoo wist ik al.
    Ik vind hem spuuglelijk.
    Hij is zich echt aan het verpesten.


    Tell me about it, stud.

    Don't like. Sorry maar hij word me te extreem.


    Your make-up is terrible

    Damn. Ik mis het egeltje Bill nu opeens heel erg.


    I am an idiot, I move.

    Borghese schreef:
    Damn. Ik mis het egeltje Bill nu opeens heel erg.

    Ik ook. :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind hem echt superlelijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Borghese schreef:
    Damn. Ik mis het egeltje Bill nu opeens heel erg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind die tattoo dus wel iets hebben.. XD
    -Verder hou ik alleen mijn mond over hem-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De tattoo heeft wel wat, ik vraag me alleen af wat hij met de rest van zichzelf heeft gedaan..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ik vind het wel iets hebben.


    (Be)lieve in (you)rself

    Mothrchucker schreef:
    Dat van die tattoo wist ik al.
    Ik vind hem spuuglelijk.
    Hij is zich echt aan het verpesten.


    Inspiration can hit you any time

    Nou dat is lelijk..
    Hij doet wat hij wilt ofcourse maar hij verpest echt zijn lichaam..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind het tof dat hij zijn eigen stijl heeft, en zich niks meer aantrekt van wat andere mensen zeggen of vinden. het is zijn leven, het is zijn keuze, zijn lichaam. Hij moet doen waar hij zich goed bij voelt. Zolang hij gelukkig is, is het toch goed, of zie ik het misschien verkeerd?

    Ik zou me pas zorgen maken als hij opeens onnatuurlijk mager is, zwarte wallen onder zijn ogen heeft, en gewoon uitziet alsof hij ieder moment kan omvallen. Dán maak ik me pas zorgen.

    Iedereen heeft natuurlijk een eigen mening, maar Bill ook, en niemand is hetzelfde. Zou dat zo zijn, was de wereld heel saai, denken jullie ook niet? (:


    Love don´t break me.

    No offense, maar Bill, bro, that's not pretty.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    SUPPORTxTH schreef:
    Ik zou me pas zorgen maken als hij opeens onnatuurlijk mager is, zwarte wallen onder zijn ogen heeft, en gewoon uitziet alsof hij ieder moment kan omvallen. Dán maak ik me pas zorgen.


    Tot voor kort zág hij er ook zo uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3