• En zouden jullie hem kopen? (prijs 39,99)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 11:58 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nee, veel te breed aan de bovenkant, die dingen zakken meteen af


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Barnabas schreef:
    Wow, vinden mensen veertig euro veel voor een broek?
    *loopt zwijgend als een verwend nest het topic uit*


    Op zich niet, maar wel voor díe broek haha. Dat is zo'n broek die ik alleen zou kopen als hij 15 euro kostte omdat ik hem amper zou dragen.


    Your make-up is terrible

    Ja hij is mooi! En niet zo duur ook.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind hem te hoog en daar komt bij dat ik zo'n broek op de markt voor 15 euro kan kopen. Scheelt wel wat geld ;x


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem echt supermooi. Maar daar moet je echt GEEN buikje voor hebben, en die heb ik wel, dus nope, niet voor mij bestemd.


    live the life you love

    Ja! Ik vind hem echt leuk.


    Food.

    Serieus daarover maak je een topic?
    Dat is gewoon een simpele broek als jij die wilt kopen koop die dan toch gewoon??
    Ik snap echt niet dat sommige mensen niet zelf kunnen kiezen..


    Stop wishing, Start doing..

    Nee, hij is te hoog en te strak.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Snor schreef:
    (...) Ik zit er ook nog over te twijfelen hoor! Vanaf welke maat denk je dat je zo'n broek kan kopen?

    Ja, dat denk ik wel! Zij is natuurlijk super skinny, maar als je gewoon een normale maat zou nemen denk ik wel dat het oké is.
    Alleen vind ik vaak wel dat als je zo'n hoge taille hebt, dat het dan lijkt alsof je zo'n hele grote vierkante kont hebt, en dat is vaak wat minder mooi. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou 'm kopen als ik een nieuwe broek nodig zou hebben. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja en nee. Ik haat skinny's omdat ik daar niet in kan met m'n benen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik hou het op lage tailles en langere pijpen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Woodcroft schreef:
    (...)
    Ja, dat denk ik wel! Zij is natuurlijk super skinny, maar als je gewoon een normale maat zou nemen denk ik wel dat het oké is.
    Alleen vind ik vaak wel dat als je zo'n hoge taille hebt, dat het dan lijkt alsof je zo'n hele grote vierkante kont hebt, en dat is vaak wat minder mooi. [:


    Haha, dat vind ik ook.
    En zelf zou ik de broek niet kopen, want het kleur van de jeans staat me niet echt aan. Het model is wel mooi.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hij is heel mooi! Maar ik zou hem niet kopen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    NAAR DE WINKEL JIJ! HUP HUP!


    Shit happens but pee happens a lot more.