• Mijn moeder was dinsdag jarig en nu is er allemaal visite
    Alleen vind ik dat vreselijk
    9 van de 10 keer wordt er niks tegen mij gezegd, word ik niet eens opgemerkt, behalve als er koffie moet worden gezet ofzo.
    Ik moet me netjes aankleden, me netjes gedragen, maar ik zit er meestal maar voor spek en bonen bij.
    En als ik dan(zoals nu) naar mijn kamer ga vind mijn moeder dat ik onbeleefd doe.
    Maarja, ik heb echt geen zin om beneden te gaan zitten.
    En ik kan niet buiten in de tuin lezen, zoals ik graag doe, omdat daar ook bezoek zit en mijn broertje daar de hele tijd aan het voetballen is.
    Nu vroeg ik me af of het gek dat ik zo een hekel heb aan verjaardagen van familie.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nouja.
    Dat is inderdaad wel onbeleefd.
    Wees maar gewoon blij dat ze je niet ondervragen.
    En je kan toch wel lezen in de tuin? Ookal zit er bezoek en is je broer aan het voetballen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb er ook een hekel aan hoor. ^^ Vreselijk. D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Flemish schreef:
    Nouja.
    Dat is inderdaad wel onbeleefd.
    Wees maar gewoon blij dat ze je niet ondervragen.
    En je kan toch wel lezen in de tuin? Ookal zit er bezoek en is je broer aan het voetballen?

    Maar weet je wel hoe eenzaam het voelt als iedereen gezellig zit te kletsen en niemand iets tegen jou zegt?
    En als mijn broertje voetbalt doe ik dienst als het doel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    Maar weet je wel hoe eenzaam het voelt als iedereen gezellig zit te kletsen en niemand iets tegen jou zegt?
    En als mijn broertje voetbalt doe ik dienst als het doel.
    JE HEBT GELIJK IK BEN HET MET JE EENS MAAR TEGEN MIJ PRATEN ZE ALTIJD. IK BEN HET NIET GEWEND DAT MENSEN MIJ negeren (sorry cazpslock stond aan en had niet door)

    Kemaru schreef:
    Ik heb er ook een hekel aan hoor. ^^ Vreselijk. D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zou ook op m'n kamer gaan zitten, of iets anders gepland hebben om te doen, zodat ik niet thuis zou moeten zitten. :3

    Nee, ikzelf heb precies hetzelfde als jij. Heb er een hekel aan, ook omdat het dan veel en veel te druk is in huis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goulding schreef:
    Ik zou ook op m'n kamer gaan zitten, of iets anders gepland hebben om te doen, zodat ik niet thuis zou moeten zitten. :3

    Normaal ga ik altijd op zondag lopend naar een supermarkt om boodschappen te doen, maar dat mag nu niet en wij moeten thuis zijn, tenzij we toetswweek ofzo hebben9+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++-+ sorry ales er fouten in zitten, mijn kat vermold mijn toetsenbord


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) JE HEBT GELIJK IK BEN HET MET JE EENS MAAR TEGEN MIJ PRATEN ZE ALTIJD. IK BEN HET NIET GEWEND DAT MENSEN MIJ negeren (sorry cazpslock stond aan en had niet door)

    -shiiiiiiit-
    En daarvoor doe je geen moeite om je berichtje opnieuw te typen -.-


    @Sterre: Ik word toch liever genegeerd dan ondervraagd :Y)
    Lol? Ook als er bezoek is? Zijn je ouders dan niet vies op je broer, ofzo? Als hij expres op je richt?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik hou niet van verjaardagen. Ook niet als ik zelf jarig ben :') Ik moet tegenwoordig er ook altijd bijzitten maar ik verveel me altijd dood.


    -

    Tegen mij word er nog wel gepraat maar ik luister graag en meestal zit ik er ook maar een beetje bij maar ik vind het nooit zo erg


    Physics is awesome

    Ik snap je punt wel, want het is inderdaad niet leuk, maar het is ook niet leuk als je dan boven gaat zitten, terwijl ze komen voor een verjaardag..
    Probeer jezelf een beetje te mengen in de gesprekken ofzo, of gaat dat echt niet?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    en ik moet weer naar beneden om te helpen
    Toedeloe luitjes:(


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) JE HEBT GELIJK IK BEN HET MET JE EENS MAAR TEGEN MIJ PRATEN ZE ALTIJD. IK BEN HET NIET GEWEND DAT MENSEN MIJ negeren (sorry cazpslock stond aan en had niet door)
    Dan typ je het even over nieuw :W

    OT:
    Ik ben altijd op mijn kamer en nee zo onbeleefd is het niet :')


    Shoganai i ne~

    Flemish schreef:
    Nouja.
    Dat is inderdaad wel onbeleefd.
    Wees maar gewoon blij dat ze je niet ondervragen.
    En je kan toch wel lezen in de tuin? Ookal zit er bezoek en is je broer aan het voetballen?


    comfort in c h a o s