• Ik moet voor school een verslag maken over drugs en daarbij moet ik een paar vragen perse erin verwerken en beantwoorden en één van die vragen is; welke drug is erger voor je? XTC of Paddo's? En waarom?

    En ik weet het zelf echt niet. Mijn vader dacht zelf XTC maar ik denk juist Paddo's. Dus hebben jullie enig idee?
    Want ik kom echt niet verder met me werkstuk, haha. En op internet kan ik ook niet echt vinden welke erger is.

    En het werkstuk moet deze week ingeleverd worden.


    Chaos is a ladder.

    Wikipedia? Daar staan alle effecten vast wel opgesomd.


    I am an idiot, I move.

    Ze hebben beide hun eigen gevaarlijke kanten die je niet kan vergelijken.
    Omdat je door paddo's hallucineert kan je jezelf allerlei schade aanbrengen zonder het te merken en van XTC kan je een hersenbeschadiging oplopen door de drugs zelfs, plus uitgedroogd raken omdat je niet meer doorhebt dat je moet drinken.


    Your make-up is terrible

    Hmm, denk niet dat je die twee kunt vergelijken. Zoals Michonne al zei: ze hebben beiden zo hun gevaarlijke kanten.


    To infinity and beyond •

    Michonne schreef:
    Ze hebben beide hun eigen gevaarlijke kanten die je niet kan vergelijken.
    Omdat je door paddo's hallucineert kan je jezelf allerlei schade aanbrengen zonder het te merken en van XTC kan je een hersenbeschadiging oplopen door de drugs zelfs, plus uitgedroogd raken omdat je niet meer doorhebt dat je moet drinken.

    Oh, hier kan ik wel wat mee. Dankjewel!


    Chaos is a ladder.

    Ik gok op xtc.


    i put the fun in funeral