• Een team van 6 onderzoekers, waaronder 3 archeologen en 3 wetenschappers, zijn al jaren lang op zoek naar het antwoord op deze vragen. Inmiddels is het al 2026, en men denkt eindelijk een doorbraak te kunnen maken. Radars hebben aangetoond dat er wel degelijk land is op de plaats waarover de Kelten spreken. Hoe kan het dan dat dit eiland nooit ontdekt is en al die tijd al in de zee gelegen heeft?
    Onderweg naar het eiland, krijgt men hier antwoord op. Het eiland is onvindbaar. Het enige dat men treft, is een dikke, grijze mist, waarover de Kelten in hun mythen ook al spraken. Is Avalon verscholen onder die mist?
    Nog voor de onderzoekers erover kunnen discussiëren, wordt hun helikopter in de mist gezogen en storten ze neer op het een eiland. Wanneer ze bijkomen, helemaal verwond, kunnen ze hun ogen niet geloven. Prachtig groen gras, grote appelbomen met hun sappige appels, maar zo’n vreselijke, grijze lucht.
    Het eiland heeft welgeteld 11 inwoners, 11 personen die er al jarenlang leven, maar zich niet ‘vermenigvuldigt’ omdat zij vinden dat dat toch geen zin heeft, aangezien zij het eeuwige leven te lijken hebben..


    Wetenschappers:
    - Matthew Drew Staffer - Proprius
    - Helena Henicea Llewynn - xPadfoot

    Archeologen:
    - Arthur St. James - Fitzherbert
    - Paige Montgomery - Darlington
    - Cynthia Nym Ravenhill - Eglantine

    Inwoners:
    - Marlene Taylor Rhodes - LovingStyles
    - Serena Maya Rose - 4Everdeen
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - Zara Rachel Cox - xHaribo
    - Analynne Mason - CrumbCake
    - Emira Eagan - Lavon
    - Evangeline Wite - annickemiek
    - Ethan Davis - Howler
    - Kane Night - TheRumIsGone
    - Kyle Crown - Blackbirdd
    - James Black - shewerewolf



    Omgeving:
    Foto’s: 1 2 3 4 5 6

    De hemel is lichtgrijs gekleurd. Dit komt vooral door de mist die zich boven het eiland bevindt. Verder heeft het eiland allerlei paradijselijke trekken: prachtige meren, prachtige bossen, appelgaarden, grote weiden en kleine veldjes, die bedekt zijn met miljoenen soorten bloemen.

    Omstandigheden:
    Het is niet nodig om er zelf dingen te gaan telen, want alle levensmiddelen zijn er. Wat er wel gedaan moet worden, is het jagen op dieren.

    Aanwezige dieren:
    Herten, konijnen, beren, eekhoorns, wasberen, veldmuizen, vossen, egels, spreeuwen, mussen, fazanten, roodborstjes, …
    Zie wikipedia (fauna en flora).

    Magisch eiland:
    Avalon is een magisch eiland, dat ook werking heeft op de inwoners van het eiland. Zelf hebben de inwoners maximaal één gave, maar bijna niemand meer heeft nog echt de gaven die de heksen indertijd hadden. Wat voor hen allemaal gelijk is: ze blijven allemaal jong.

    Plaatsen op het eiland:

    1. De appelboomgaarden
    Het eiland staat vol met appelboomgaarden. Hier groeien het hele jaar door appels. Alle inwoners zijn toegestaan om naar de appelboomgaarden te gaan, wanneer ze maar willen.
    2. De Hut
    Omdat men met z’n twaalven op het eiland woont, wil men ook wat ‘bestuur’ hebben op het eiland. In de Hut worden de afspraken gemaakt en is er een wekelijkse bijeenkomst. Dan bespreekt men de situaties, regelt men de verdeling van het land, of maakt men belangrijke beslissingen.
    3. Het meer
    Het meer, ook wel eens het Mistwater genoemd, is één van de vele meren op Avalon, maar toch wel het bekendste. Boven het water hangt een enorm dikke mistlaag. Men zegt wel eens dat dit de eerste plaats op het eiland was dat begon te verdwijnen. In het meer zitten tallozen soorten zoetwatervissen.
    4. Het keienstrand
    Het keienstrand van Avalon. Iedereen is toegestaan om hier te komen. Het keienstrand loopt verder in het zandstrand.
    5. Het zandstrand
    Dit is het enige zandstrand op Avalon. De zee is er azuurblauw en het strand parelwit. Het strand is omgeven door hoge rotsen. Soms maken de inwoners hier een kamp om te overnachten, maar meestal verkiezen ze het bos.
    6. Het bos
    Het bos zit vol leven. Onder elke steen krioelt het van de insecten, in elke boom zitten vogels te zingen en eekhoorntjes. De meeste inwoners hebben hier een hutje opgeslagen, maar soms zoeken ze wel eens onderdak op het zandstrand.

    Activiteiten:

    - Jagen
    - Vergaderen
    - Paardrijden
    - Boogschieten
    - Zwemmen
    - Appels plukken
    - Vissen
    - Kajakken



    Begin: De helikopter is net neergestort op Avalon en de onderzoekers proberen er uit te raken. Enkele inwoners komen nieuwsgierig kijken.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 18:05 ]

    Kane Night - Inwoner

    'Hmm.. Mischien, ik vertrouw ze alsnog niet..' Andwoorde ik, terwijl Ethan al snel vroeg wat het rare voorwerp was, 'Ik hoorde het woord Helikopter, dat zal het wel zijn.. Rare mensen met rare voorwerpen..' Mompelde ik terwijl ik aan de andere kant zie ik James grijnzend in het water duiken, zelf had ik ook wel zin om gewoon even af te koelen, ik word helemaal gek van het vreemde gedoe hier, kunnen ze niet gewoon weer weg zoals ze gekomen zijn? ..

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ethan Davis
    Ik keek om me heen, het leek iets rustiger te worden. James dook in het water. Nouja, als hij kon gaan zwemmen, kon ik muziek gaan spelen. Ik ging op een steen bij het water zitten en speelde een nieuwe melodie die in me was opgekomen en zich noot voor noot ontwikkelde terwijl ik speelde.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [Ik moet eten vanavond ben ik er heel misschien ga om half 9 csi kijken dus ben er vanaf kwart over negen tot kwart voor 10 iig niet, miss daar voor, miss daarna.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kane Night - Inwoner

    Ik pakte een pijl uit de houder op mijn rug en spande die tussen mijn boog, Er wouw net een vreemd mens het bos in lopen, 'Nee bedankt' Dacht ik terwijl ik de pijl net voor het mens in een boom schoot, 'Dat zal hun wel afschrikken, en zoniet.. Ik ben toch altijd nog in het bos'

    [Ooc: Ik raak een pijl net voordat één van de wetenschappers of argeologen het bos in wil lopen. graag iemand die daarop reageert :)]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 18:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ooc: ook goed als er iemand uit het bos loopt? Of wacht.. ik was op het strand, dus kan ik evengoed weer naar het bos lopen.

    Nym

    Net voor ik wegga duik ik half achter een boom en sla James geschrokken gade. Een angstig gevoel bekruipt me,maar als hij in het water duikt, loop ik terug naar en pijl en gooi me op de grond als er een pijl aangevlogen komt. "Godverdomme", vloek ik zacht. Volgens mij zijn we hier niet echt welkom. Ik sta weer op en kijk raend om me heen. Al jarenlang had ik gefantaseerd over hoe Avalon er zou uit zien. Kwaad liep ik door het bos. Zelf was ik twee jaar geleden ook begonnen met boogschieten, maar dat was maar een keer in de maand ofzo.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 18:11 ]


    help

    Kane Night - Inwoner

    Een glimlach vormde zich op mijn gezicht toen ik zag dat één van de mensen zich op de grond wier toen mijn pijl de boom ernaast raakte, Zo te zien had digene nu wel door dat ze hier niet welkom waren. terwijl ik bleef staren naar het mens waarnaast ik mijn pijl gericht had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ethan Davis
    Ik schrok op toen ik een klap hoorde. Ik merkte gefrustreerd dat ik door de schrik de melodie had verpest.
    Ik zag dat Kane een pijl had geschoten naar een meisje.
    "Hé!" zei ik verbaasd. "Gaat het?" vroeg ik aan het meisje. Ze was een onbekende. Nog nooit had ik een ander gezien dan de andere twaalf bewoners.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Kane Night - Inwoner

    Ik zag dat Ethan naar de vreemde rende en vroeg om haar te helpen,
    'Hmm.. Zalwel..' Dacht ik terwijl ik nogsteeds geintreseert naar de andere mensen kijk, ik ben gewoon niet in een goede bui, ik ben gewoon bang wat er met het eiland gaat gebeuren nu er allemaal rare mensen zijn.. dus ik besluit te kijken hoe het met het meisje is


    Don't be like the rest of them, darling

    Nym

    Ik snuif even schamper en loop naar de boom waar de pijl in is geschoten, trek hem er met een ferme ruk uit en loop terug naar de boogschutter. "Hier, dacht dat je misschien wel je pijl terug wilde", zeg ik geirriteerd. Ik wandel het bos uit en ga aan de rand neerzitten, haal mijn zakmes uit mijn broekzak en snijd het gescheurde stuk stof van mijn jeans. Ik doe mijn haar snel even in een slordige paardenstaart en staar voor me uit, helemaal vergeten wat ik eigenlijk ginhg forn. Ik begin zachtjes een liedje van U2 te neurien en pluk een bloemetje die dat daar groeit.


    help

    Kane Night - Inwoner

    'Dankje' Zij ik toen het meisje mijn pijl terug gaf die ik direct in de koker op mijn rug stopte terwijl het meisje op de grond ging zitten en begon te neurien 'Hoe heet je?' Vroeg ik terwijl ze een bloemetje aan het plukken was.


    Don't be like the rest of them, darling

    OOC: sorry als ik daarnet schrijffouten had ofzo, zat op m'n gsm...

    Nym

    "Ik dacht dat het net jùllie waren die liever met rust gelaten werden", zeg ik scherp. Ik kijk naar m'n Vans en neurie verder, deze keer More Than This van One Direction. Ik denk aan mijn tekening die thuis onaangeroerd op m'n bureau ligt. Ik had er zeker twee weken aan gewerkt. Zou ik hem ooit nog kunnen afwerken?


    help

    [Oké, kan iemand een korte samenvatting geven + eventuele veranderingen die ik moet aanpassen?]

    OOC: Eh... Nog niet echt veel gebeurt, denk ik... xd Juist dat bijna iedereen zich nu in het bos bevindt en dat we niet echt welkom zijn.


    help

    [Ooc: O, en ik heb een pijl naar Eglantine geschoten Xd..]


    Don't be like the rest of them, darling

    (OOC: Grom, ik ben nu heel erg boos op je XD, just kidding ^^.)


    help